Liselotte van der Caaij 9 April 2020
Hoe zorgt u ervoor dat het retourbeleid rendabel is en blijft voor uw bedrijf en tegelijk ook klantvriendelijk voor uw klanten?
Veel retailers, merken en groothandels staan onder druk om een soepel retourbeleid te hanteren. Hoe zorgt u ervoor dat het retourbeleid rendabel is en blijft voor uw bedrijf en tegelijk ook klantvriendelijk voor uw klanten? Er zijn verschillende manieren om hier strategisch op in te spelen. Tijdens deze webinar laat ISM'er Liselotte zien hoe u het retourbeleid opneemt in uw e-commercestrategie en deelde ze de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van online retouren.
Liselotte is E-commerce Strateeg bij ISM eCompany. Haar passie voor online marketing en consumentengedrag heeft zich ontwikkeld tijdens haar ervaring als Product Manager en Master in Marketing Management. Deze zet ze in om dagelijks klanten te helpen bij strategische vraagstukken.
Liselotte is E-commerce Strateeg bij ISM eCompany. Haar passie voor online marketing en consumentengedrag heeft zich ontwikkeld tijdens haar ervaring als Product Manager en Master in Marketing Management. Deze zet ze in om dagelijks klanten te helpen bij strategische vraagstukken.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021
Strategie video Marktplaatsen Marketplaces |
Dat marketplaces niet meer weg zijn te denken uit het huidige e-commerce landsch...
Liselotte van der Caaij
9 April 2020
checklist Marktplaatsen Marketplaces |
Dat marketplaces niet meer weg zijn te denken uit het huidige e-commerce landsch...
Liselotte van der Caaij
9 April 2020
Strategie presentatie
Hoe zorgt u ervoor dat het retourbeleid rendabel is en blijft voor uw bedrijf en...
Liselotte van der Caaij
9 April 2020