Berry de Snoo 24 September 2019
Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt?
Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? Lobbes.nl bevindt zich als online speelgoedwinkel midden in een continu veranderende speelgoedmarkt met partijen als Action, Intertoys, Kruidvat en Bol.com en ervaart zowel kansen als uitdagingen op dit speelterrein. Game on or game over?
Berry de Snoo is Manager Bedrijfsvoering bij Lobbes.nl een nieuwsgierige Marketing Manager bij (en met veel passie voor) Lobbes.nl. Hij is getrouwd, vader van 3 kids en een enthousiaste hobbymuzikant.
Berry de Snoo is Manager Bedrijfsvoering bij Lobbes.nl een nieuwsgierige Marketing Manager bij (en met veel passie voor) Lobbes.nl. Hij is getrouwd, vader van 3 kids en een enthousiaste hobbymuzikant.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
SEA blog Online Advertising |
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
video Webinar duurzaamheid |
Hoe duurzaam is de e-commerce business?
ISM eCompany
SEA blog Online Advertising |
Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...
Arwin Visser
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
video Webinar Marketplaces
Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...
Lara Pap
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021