Succes voor retailers is mobiel

Presentatie

Bas Jansen    4 October 2018   

In 2018 vertelde Bas Jansen van Google op het ISM-event hoe je de resultaten van je online marketingcampagnes kan optimaliseren door het verbeteren van de mobiele gebruikerservaring van je webwinkel. 
Mobiel is inmiddels veel meer dan alleen een oriëntatiekanaal. Welke stappen kun je zetten om bezoekers te overtuigen om nu te kopen? Welke veranderingen moeten er binnen het bedrijf komen om tot een structurele betere online winkelervaring te komen? Welke maatregelen kunnen er genomen worden om ook in de toekomst goede e-commerceresultaten neer te zetten?

 

Spreker:

Bas Jansen Senior Conversion Specialist Google

Spreker:

Bas Jansen Senior Conversion Specialist Google

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021   

  • De kracht van categorie ingangen op de homepage

    De kracht van categorie ingangen op de homepage

    Conversie-optimalisatie blog |

    De inhoud van een homepage is erg belangrijk. Niet alleen omdat de homepage een ...

    ISM eCompany   
    26 October 2021   

  • [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    Conversie-optimalisatie whitepaper video Digitale transformatie

    Onlangs was ISM eCompany voorzitter bij twee expertgroepen van ShoppingTomorrow,...

    ISM eCompany   
    19 October 2021