Succes voor retailers is mobiel

Presentatie

Bas Jansen    4 October 2018   

In 2018 vertelde Bas Jansen van Google op het ISM-event hoe je de resultaten van je online marketingcampagnes kan optimaliseren door het verbeteren van de mobiele gebruikerservaring van je webwinkel. 
Mobiel is inmiddels veel meer dan alleen een oriëntatiekanaal. Welke stappen kun je zetten om bezoekers te overtuigen om nu te kopen? Welke veranderingen moeten er binnen het bedrijf komen om tot een structurele betere online winkelervaring te komen? Welke maatregelen kunnen er genomen worden om ook in de toekomst goede e-commerceresultaten neer te zetten?

 

Spreker:

Bas Jansen Senior Conversion Specialist Google

Spreker:

Bas Jansen Senior Conversion Specialist Google

Ook interessant

  • [Video] Live Q&A over conversie-optimalisatie

    [Video] Live Q&A over conversie-optimalisatie

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Conversie-optimalisatie is geen trucje, maar een doorlopend proces. Een conversi...

    Jurjen Jongejan   
    21 October 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    3 August 2020   

  • Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Conversie-optimalisatie blog

    Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakke...

    ISM eCompany   
    8 July 2020