Succes voor retailers is mobiel

Presentatie

Bas Jansen    4 October 2018   

In 2018 vertelde Bas Jansen van Google op het ISM-event hoe je de resultaten van je online marketingcampagnes kan optimaliseren door het verbeteren van de mobiele gebruikerservaring van je webwinkel. 
Mobiel is inmiddels veel meer dan alleen een oriëntatiekanaal. Welke stappen kun je zetten om bezoekers te overtuigen om nu te kopen? Welke veranderingen moeten er binnen het bedrijf komen om tot een structurele betere online winkelervaring te komen? Welke maatregelen kunnen er genomen worden om ook in de toekomst goede e-commerceresultaten neer te zetten?

 

Spreker:

Bas Jansen Senior Conversion Specialist Google

Spreker:

Bas Jansen Senior Conversion Specialist Google

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021