Succes voor retailers is mobiel

Presentatie

Bas Jansen    4 October 2018   

In 2018 vertelde Bas Jansen van Google op het ISM-event hoe je de resultaten van je online marketingcampagnes kan optimaliseren door het verbeteren van de mobiele gebruikerservaring van je webwinkel. 
Mobiel is inmiddels veel meer dan alleen een oriëntatiekanaal. Welke stappen kun je zetten om bezoekers te overtuigen om nu te kopen? Welke veranderingen moeten er binnen het bedrijf komen om tot een structurele betere online winkelervaring te komen? Welke maatregelen kunnen er genomen worden om ook in de toekomst goede e-commerceresultaten neer te zetten?

 

Spreker:

Bas Jansen Senior Conversion Specialist Google

Spreker:

Bas Jansen Senior Conversion Specialist Google

Ook interessant

  • Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...

    Timbert Lysen   
    7 December 2020   

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    2 November 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020