#Watnoueindevandewinkels: over de zonnige toekomst detailhandel

Presentatie

Hans van Tellingen    16 November 2016   

Hans van Tellingen maakte in zijn presentatie op Het Omnichannel Event korte metten met het vaak gehoorde argument dat webshops de belangrijkste oorzaak zijn van de problemen bij de grote winkelketens. Er zijn andere oorzaken die een veel grotere impact hebben gehad op de omzetten van winkelketens. De sessie van Van Tellingen bijwonen betekent naar huis gaan met een hoop toepasbare kennis.

 

 

Spreker:

Hans van Tellingen Auteur en General Manager bij Strabo

Hans van Tellingen heeft een duidelijke missie: het publiek vertellen hoe het werkelijk in de retailmarkt aan toe gaat. Compleet met feiten en eigen haarscherpe analyses die gevormd zijn door decennia lange ervaring bij Strabo. Van Tellingen is directeur bij Strabo, een Nederlands winkelcentrumonderzoeksbureau dat in meer dan 450 winkelcentra onderzoek verricht. Tevens is hij auteur van het boek: #WatNouEindeVanDeWinkels.

Hans_van_Tellingen
Spreker:

Hans van Tellingen Auteur en General Manager bij Strabo

Hans van Tellingen heeft een duidelijke missie: het publiek vertellen hoe het werkelijk in de retailmarkt aan toe gaat. Compleet met feiten en eigen haarscherpe analyses die gevormd zijn door decennia lange ervaring bij Strabo. Van Tellingen is directeur bij Strabo, een Nederlands winkelcentrumonderzoeksbureau dat in meer dan 450 winkelcentra onderzoek verricht. Tevens is hij auteur van het boek: #WatNouEindeVanDeWinkels.

Hans_van_Tellingen

Ook interessant

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

  • [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    30 April 2020   

Meer van Hans van Tellin...

  • #Watnoueindevandewinkels: over de zonnige toekomst detailhandel

    #Watnoueindevandewinkels: over de zonnige toekomst detailhandel

    Hans van Tellingen maakte in zijn presentatie op Het Omnichannel Event korte met...

    Hans van Tellingen   
    16 November 2016