Hans van Tellingen 16 November 2016
Hans van Tellingen maakte in zijn presentatie op Het Omnichannel Event korte metten met het vaak gehoorde argument dat webshops de belangrijkste oorzaak zijn van de problemen bij de grote winkelketens. Er zijn andere oorzaken die een veel grotere impact hebben gehad op de omzetten van winkelketens. De sessie van Van Tellingen bijwonen betekent naar huis gaan met een hoop toepasbare kennis.
Hans van Tellingen heeft een duidelijke missie: het publiek vertellen hoe het werkelijk in de retailmarkt aan toe gaat. Compleet met feiten en eigen haarscherpe analyses die gevormd zijn door decennia lange ervaring bij Strabo. Van Tellingen is directeur bij Strabo, een Nederlands winkelcentrumonderzoeksbureau dat in meer dan 450 winkelcentra onderzoek verricht. Tevens is hij auteur van het boek: #WatNouEindeVanDeWinkels.
Hans van Tellingen heeft een duidelijke missie: het publiek vertellen hoe het werkelijk in de retailmarkt aan toe gaat. Compleet met feiten en eigen haarscherpe analyses die gevormd zijn door decennia lange ervaring bij Strabo. Van Tellingen is directeur bij Strabo, een Nederlands winkelcentrumonderzoeksbureau dat in meer dan 450 winkelcentra onderzoek verricht. Tevens is hij auteur van het boek: #WatNouEindeVanDeWinkels.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021