#Watnoueindevandewinkels: over de zonnige toekomst detailhandel

Presentatie

Hans van Tellingen    16 November 2016   

Hans van Tellingen maakte in zijn presentatie op Het Omnichannel Event korte metten met het vaak gehoorde argument dat webshops de belangrijkste oorzaak zijn van de problemen bij de grote winkelketens. Er zijn andere oorzaken die een veel grotere impact hebben gehad op de omzetten van winkelketens. De sessie van Van Tellingen bijwonen betekent naar huis gaan met een hoop toepasbare kennis.

 

 

Spreker:

Hans van Tellingen Auteur en General Manager bij Strabo

Hans van Tellingen heeft een duidelijke missie: het publiek vertellen hoe het werkelijk in de retailmarkt aan toe gaat. Compleet met feiten en eigen haarscherpe analyses die gevormd zijn door decennia lange ervaring bij Strabo. Van Tellingen is directeur bij Strabo, een Nederlands winkelcentrumonderzoeksbureau dat in meer dan 450 winkelcentra onderzoek verricht. Tevens is hij auteur van het boek: #WatNouEindeVanDeWinkels.

Hans_van_Tellingen
Spreker:

Hans van Tellingen Auteur en General Manager bij Strabo

Hans van Tellingen heeft een duidelijke missie: het publiek vertellen hoe het werkelijk in de retailmarkt aan toe gaat. Compleet met feiten en eigen haarscherpe analyses die gevormd zijn door decennia lange ervaring bij Strabo. Van Tellingen is directeur bij Strabo, een Nederlands winkelcentrumonderzoeksbureau dat in meer dan 450 winkelcentra onderzoek verricht. Tevens is hij auteur van het boek: #WatNouEindeVanDeWinkels.

Hans_van_Tellingen

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van Hans van Tellin...

  • #Watnoueindevandewinkels: over de zonnige toekomst detailhandel

    #Watnoueindevandewinkels: over de zonnige toekomst detailhandel

    Strategie presentatie

    Hans van Tellingen maakte in zijn presentatie op Het Omnichannel Event korte met...

    Hans van Tellingen   
    16 November 2016