Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

Presentatie

Patrick van Dijl    18 March 2016   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Leer welke stappen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel-strategie.

 

 

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Ook interessant

  • De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    Strategie whitepaper checklist |

    De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...

    Sander Berlinski   
    6 January 2021   

  • Een feestdagenseizoen als nooit tevoren…

    Een feestdagenseizoen als nooit tevoren…

    Strategie blog |

    Het feestdagenseizoen staat weer voor de deur en voor mij persoonlijk staan deze...

    Gastblogger   
    12 November 2020   

  • [Presentatie] Wat nou crisis?! Dit zijn de grootste kansen en tips voor een succesvolle toekomst

    [Presentatie] Wat nou crisis?! Dit zijn de grootste kansen en tips voor een succesvolle toekomst

    Strategie presentatie

    Hoe gaan (cross-border)bedrijven om met de coronacrisis?

    Sander Berlinski   
    29 October 2020   

Meer van Patrick van Dij...

  • Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Strategie presentatie

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Patrick van Dijl   
    18 March 2016