Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

Presentatie

Patrick van Dijl    18 March 2016   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Leer welke stappen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel-strategie.

 

 

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Masterclass Online Marketingstrategie

    Dit heb je gemist bij de Masterclass Online Marketingstrategie

    Strategie presentatie |

    Veel e-commercemanagers en marketeers moeten vaak hun hersens kraken voor het be...

    Fenna Leemans   
    4 December 2019   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie presentatie |

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    26 November 2019   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie presentatie

    Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...

    Kees Beckeringh   
    14 November 2019   

Meer van Patrick van Dij...

  • Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Strategie presentatie

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Patrick van Dijl   
    18 March 2016