Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

Presentatie

Patrick van Dijl    18 March 2016   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Leer welke stappen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel-strategie.

 

 

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Ook interessant

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie |

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Strategie presentatie |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Sander Lems   
    29 January 2020   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

Meer van Patrick van Dij...

  • Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Strategie presentatie

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Patrick van Dijl   
    18 March 2016