Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

Presentatie

Patrick van Dijl    18 March 2016   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Leer welke stappen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel-strategie.

 

 

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van Patrick van Dij...

  • Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Strategie presentatie

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Patrick van Dijl   
    18 March 2016