Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

Presentatie

Patrick van Dijl    18 March 2016   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Leer welke stappen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel-strategie.

 

 

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Ook interessant

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

  • [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    30 April 2020   

Meer van Patrick van Dij...

  • Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Patrick van Dijl   
    18 March 2016