Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

Presentatie

Patrick van Dijl    18 March 2016   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Leer welke stappen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel-strategie.

 

 

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Spreker:

Patrick van Dijl Digitaal Strateeg

Patrick van Dijl was Digitaal Strateeg bij ISM eCompany

Ook interessant

  • Black Friday: met deze 18 tips ben je er helemaal klaar voor

    Black Friday: met deze 18 tips ben je er helemaal klaar voor

    Strategie whitepaper |

    Black Friday wordt steeds populairder! Wil je meedoen aan dit shoppingfestijn, m...

    Sander Berlinski   
    15 October 2020   

  • [Video] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    [Video] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    Strategie video |

    Zet je schrap, want Black Friday komt eraan! ISM'er Sander deelt do’s en don’ts ...

    Sander Berlinski   
    1 October 2020   

  • [Presentatie] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    [Presentatie] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Is het verstandig om mee te doen aan dit shoppingfestijn?

    Sander Berlinski   
    1 October 2020   

Meer van Patrick van Dij...

  • Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Zes stappen naar een succesvolle omnichannel-strategie

    Strategie presentatie

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Patrick van Dijl   
    18 March 2016