Een succesvolle integratie tussen e-mailmarketing en social media advertising

Presentatie

Alain van den Donk    4 May 2017   

Het integreren van e-mail en social media advertising levert voordelen op voor beide kanalen. Denk aan het uitwisselen van data zodat de campagnes via beide kanalen beter worden en daardoor meer leads generen. Toch passen weinig (online) retailers of merken dit toe. Tijdens deze webinar vertelde Alain hoe u wel uw e-maildatabase kunt laten groeien en Facebook-advertenties krijgt die opvallen, relevant zijn en resultaten opleveren.

 

 

Spreker:

Alain van den Donk Social Advertising Consultant

De eerste indruk? Leergierig, optimistisch, volhardend. Ik hou van marketing. Producten in de markt zetten die herkenbaar zijn en zich onderscheiden van het bestaande aanbod. Dat is pure energie.

Alain-v-d-Donk_ISM-eCompany
Spreker:

Alain van den Donk Social Advertising Consultant

De eerste indruk? Leergierig, optimistisch, volhardend. Ik hou van marketing. Producten in de markt zetten die herkenbaar zijn en zich onderscheiden van het bestaande aanbod. Dat is pure energie.

Alain-v-d-Donk_ISM-eCompany

Ook interessant

Ook interessant

Meer van Alain van den D...

  • De do’s en don’ts met social media advertising omtrent COVID-19

    De do’s en don’ts met social media advertising omtrent COVID-19

    Het coronavirus is voor iedereen nieuw en dus kan het soms lastig zijn om te bep...

    Alain van den Donk   
    4 May 2017   

  • [Whitepaper] Zo bereikt u de juiste doelgroep(en) met Facebook advertising

    [Whitepaper] Zo bereikt u de juiste doelgroep(en) met Facebook advertising

    Facebook bezit enorm veel persoonsgegevens. Het is dan ook niet gek dat de Faceb...

    Alain van den Donk   
    4 May 2017   

  • [Presentatie] Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

    [Presentatie] Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

    Zo behaalt u meer resultaat met uw socialmediacampagnes

    Alain van den Donk   
    4 May 2017