Een succesvolle integratie tussen e-mailmarketing en social media advertising

Presentatie

Alain van den Donk    4 May 2017   

Het integreren van e-mail en social media advertising levert voordelen op voor beide kanalen. Denk aan het uitwisselen van data zodat de campagnes via beide kanalen beter worden en daardoor meer leads generen. Toch passen weinig (online) retailers of merken dit toe. Tijdens deze webinar vertelde Alain hoe u wel uw e-maildatabase kunt laten groeien en Facebook-advertenties krijgt die opvallen, relevant zijn en resultaten opleveren.

 

 

Spreker:

Alain van den Donk Social Advertising Consultant

De eerste indruk? Leergierig, optimistisch, volhardend. Ik hou van marketing. Producten in de markt zetten die herkenbaar zijn en zich onderscheiden van het bestaande aanbod. Dat is pure energie.

Alain-v-d-Donk_ISM-eCompany
Spreker:

Alain van den Donk Social Advertising Consultant

De eerste indruk? Leergierig, optimistisch, volhardend. Ik hou van marketing. Producten in de markt zetten die herkenbaar zijn en zich onderscheiden van het bestaande aanbod. Dat is pure energie.

Alain-v-d-Donk_ISM-eCompany

Ook interessant

Ook interessant

Meer van Alain van den D...

  • 5 social media metrics die echt belangrijk zijn

    5 social media metrics die echt belangrijk zijn

    Social media advertising Online marketing video |

    Meten is weten. Ook bij social media advertising. Zonder de juiste social media ...

    Alain van den Donk   
    4 May 2017   

  • Social stacking: het geheim voor een hoger campagnerendement met social media advertising

    Social stacking: het geheim voor een hoger campagnerendement met social media advertising

    Social media advertising Online marketing video |

    Bevestiging, herkenning en vertrouwen; wij mensen zijn er gek op! We hechten vee...

    Alain van den Donk   
    4 May 2017   

  • 5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    Social media advertising Online marketing video

    Voor succesvolle campagnes op social media moet je steeds nieuwe beelden bedenke...

    Alain van den Donk   
    4 May 2017