Alain van den Donk 4 May 2017
Het integreren van e-mail en social media advertising levert voordelen op voor beide kanalen. Denk aan het uitwisselen van data zodat de campagnes via beide kanalen beter worden en daardoor meer leads generen. Toch passen weinig (online) retailers of merken dit toe. Tijdens deze webinar vertelde Alain hoe u wel uw e-maildatabase kunt laten groeien en Facebook-advertenties krijgt die opvallen, relevant zijn en resultaten opleveren.
De eerste indruk? Leergierig, optimistisch, volhardend. Ik hou van marketing. Producten in de markt zetten die herkenbaar zijn en zich onderscheiden van het bestaande aanbod. Dat is pure energie.
De eerste indruk? Leergierig, optimistisch, volhardend. Ik hou van marketing. Producten in de markt zetten die herkenbaar zijn en zich onderscheiden van het bestaande aanbod. Dat is pure energie.
Social media advertising video Webinar linkedIn |
Business to business is een ingewikkeld speelveld en het kan lastig zijn om goed...
Alain van den Donk
4 May 2017
Social media advertising Online marketing invulsheet |
Welke KPI's voor social media advertising zijn essentieel? Hoe houd je ze bij? G...
Alain van den Donk
4 May 2017
Social media advertising Online marketing video
Zet je Facebook, Instagram of andere socialmediakanalen in voor digital commerce...
Alain van den Donk
4 May 2017