Invulsheet voor KPI's van e-mailmarketing

Invulsheet

Michelle Brinkhuis    12 June 2019   

Welke KPI's voor e-mailmarketing zijn essentieel? Hoe houd u ze bij? Gebruik deze invulsheet voor het bijhouden van uw eigen prestaties en voor het bepalen van groeidoelstellingen op het gebied van e-mailmarketing.

Ontvang direct het invulsheet

Inhoud: Wat vindt u in het invulsheet KPI's voor e-mailmarketing?

Het meten van uw e-mailmarketing KPI's is essentieel. Dit invulsheet geeft een praktisch overzicht die u kunt gebruiken voor het monitoren van uw e-mailmarketingprestaties.

invulsheet-e-mailmarketing-kpis-voorbeeld-1

Daarom moet u de invulsheet voor e-mailmarketing KPI's gebruiken

De invulsheet bevat de belangrijkste KPI's voor e-mailmarkting voor e-commerce, inclusief een ingevuld voorbeeld. Zo kunt u uw e-mailmarketingprestaties te allen tijde eenvoudig monitoren.

Geschreven door:

Michelle Brinkhuis Sr. Email-marketingconsultant

Met haar jarenlange ervaring in e-mailmarketing, is Michelle gepassioneerd in het bedenken van datagedreven creatieve e-mail marketing campagnes.

Michelle-Brinkhuis
Geschreven door:

Michelle Brinkhuis Sr. Email-marketingconsultant

Met haar jarenlange ervaring in e-mailmarketing, is Michelle gepassioneerd in het bedenken van datagedreven creatieve e-mail marketing campagnes.

Michelle-Brinkhuis

Ook interessant

  • Vermijd deze 7 valkuilen en boost je omzet met e-mailmarketing

    Vermijd deze 7 valkuilen en boost je omzet met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing blog |

    Als e-mailmarketeer zie ik dat webshops vaak niet het onderste uit de kan halen ...

    Monique Zwanenburg   
    6 May 2020   

  • Segmentatie in e-mailmarketing kan, maar is geen heilige graal

    Segmentatie in e-mailmarketing kan, maar is geen heilige graal

    Online marketing E-mailmarketing blog |

    Segmenteren binnen e-mailmarketing. Het biedt een hoop mogelijkheden, waardoor h...

    Monique Zwanenburg   
    4 May 2020   

  • E-mailmarketing ten tijde van de coronacrisis: relevantie was nog nooit zo belangrijk

    E-mailmarketing ten tijde van de coronacrisis: relevantie was nog nooit zo belangrijk

    E-mailmarketing blog

    We leven in een gekke tijd. Vanwege het coronavirus sluiten winkels en is de vra...

    Monique Zwanenburg   
    7 April 2020   

Meer van Michelle Brinkh...

  • [Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    [Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    E-mailmarketing presentatie |

    U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...

    Michelle Brinkhuis   
    12 June 2019   

  • [Video] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    [Video] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    Online marketing E-mailmarketing video |

    U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...

    Michelle Brinkhuis   
    12 June 2019   

  • Deze 8 tips voor onderwerpregels boosten jouw openingsratio van e-mailcampagnes

    Deze 8 tips voor onderwerpregels boosten jouw openingsratio van e-mailcampagnes

    E-mailmarketing blog

    Met één simpele aanpassing ruim zeven procent meer opens met een e-mailcampagne....

    Michelle Brinkhuis   
    12 June 2019