9 tips voor een hogere conversie op uw mobiele webshop

Whitepaper

Wouter Wensing    12 September 2016   

Het aantal mobiele bestedingen groeit continu. Uit onze e-commercebenchmark voor modewebwinkels die we elk kwartaal uitbrengen, blijkt zelfs dat minder dan een kwart  van het verkeer via de desktop komt.  Kortom: de smartphone is populair. Als uw mobiele webshop lage conversiecijfers kent maar wel veel bezoekers via de smartphone heeft, dan is deze whitepaper een must read. 

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Met steeds meer mobiele bestedingen, is een goed conversiepercentage op mobiel essentieel. Deze whitepaper geeft u tips om het conversiepercentage te verhogen.

navigeren-eenvoudig-cro

Daarom moet u deze whitepaper lezen

In deze whitepaper geven we u aan de hand van duidelijke praktijkvoorbeelden tips voor een hogere conversie op uw mobiele webshop.

Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021   

Meer van Wouter Wensing

  • Maximaal rendement uit uw conversie-optimalisatieprogramma: concrete voorbeelden en tips!

    Maximaal rendement uit uw conversie-optimalisatieprogramma: concrete voorbeelden en tips!

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Ben je al aan de slag met conversie-optimalisatie, maar wil je meer inzichten, m...

    Wouter Wensing   
    12 September 2016   

  • Masterclass conversie-optimalisatie

    Masterclass conversie-optimalisatie

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere web...

    Wouter Wensing   
    12 September 2016   

  • E-commerce tips voor de feestdagen

    E-commerce tips voor de feestdagen

    Online marketing blog

    December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan dez...

    Wouter Wensing   
    12 September 2016