Wouter Wensing 12 September 2016
Het aantal mobiele bestedingen groeit continu. Uit onze e-commercebenchmark voor modewebwinkels die we elk kwartaal uitbrengen, blijkt zelfs dat minder dan een kwart van het verkeer via de desktop komt. Kortom: de smartphone is populair. Als uw mobiele webshop lage conversiecijfers kent maar wel veel bezoekers via de smartphone heeft, dan is deze whitepaper een must read.
Met steeds meer mobiele bestedingen, is een goed conversiepercentage op mobiel essentieel. Deze whitepaper geeft u tips om het conversiepercentage te verhogen.
In deze whitepaper geven we u aan de hand van duidelijke praktijkvoorbeelden tips voor een hogere conversie op uw mobiele webshop.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie blog |
Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...
Timbert Lysen
7 December 2020
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
2 November 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...
Loef Kleinmeijer
30 October 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
12 September 2016
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
12 September 2016
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...
Wouter Wensing
12 September 2016