Wouter Wensing 12 September 2016
Het aantal mobiele bestedingen groeit continu. Uit onze e-commercebenchmark voor modewebwinkels die we elk kwartaal uitbrengen, blijkt zelfs dat minder dan een kwart van het verkeer via de desktop komt. Kortom: de smartphone is populair. Als uw mobiele webshop lage conversiecijfers kent maar wel veel bezoekers via de smartphone heeft, dan is deze whitepaper een must read.
Met steeds meer mobiele bestedingen, is een goed conversiepercentage op mobiel essentieel. Deze whitepaper geeft u tips om het conversiepercentage te verhogen.
In deze whitepaper geven we u aan de hand van duidelijke praktijkvoorbeelden tips voor een hogere conversie op uw mobiele webshop.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Ben je al aan de slag met conversie-optimalisatie, maar wil je meer inzichten, m...
Wouter Wensing
12 September 2016
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere web...
Wouter Wensing
12 September 2016
Online marketing blog
December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan dez...
Wouter Wensing
12 September 2016