Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

Whitepaper

Loef Kleinmeijer    3 February 2020   

Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken om aan condooms te komen, voor een lage prijs en zonder ongemakkelijke momenten in de winkel. Het hebben van topposities voor relevante zoekopdrachten in Google is voor deze missie een belangrijke uitdaging. Net als het aantoonbaar verhogen van het conversiepercentage in de mobiele webshop.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

In deze case leest u hoe wij voor Condoom Anoniem een groei van 56% in non-branded (onbetaalde of organische) bezoeken vanuit zoekmachines en een stijging van 10% mobiele transacties realiseerden.

CA WP

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert meer over conversie-optimalisatie en SEO met een voorbeeld uit de praktijk. U leest alles over de uitdaging, onze aanpak en de resulaten voor Condoom Anoniem.

Ook interessant

  • Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...

    Timbert Lysen   
    7 December 2020   

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    2 November 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020