Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

Whitepaper

Loef Kleinmeijer    3 February 2020   

Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken om aan condooms te komen, voor een lage prijs en zonder ongemakkelijke momenten in de winkel. Het hebben van topposities voor relevante zoekopdrachten in Google is voor deze missie een belangrijke uitdaging. Net als het aantoonbaar verhogen van het conversiepercentage in de mobiele webshop.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

In deze case leest u hoe wij voor Condoom Anoniem een groei van 56% in non-branded (onbetaalde of organische) bezoeken vanuit zoekmachines en een stijging van 10% mobiele transacties realiseerden.

CA WP

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert meer over conversie-optimalisatie en SEO met een voorbeeld uit de praktijk. U leest alles over de uitdaging, onze aanpak en de resulaten voor Condoom Anoniem.

Ook interessant

  • [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    Conversie-optimalisatie |

    Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe c...

    Jurjen Jongejan   
    12 May 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel ten tijde van de coron...

    Loef Kleinmeijer   
    11 May 2020   

  • Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie blog

    Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep en de gevolgen ervan zijn voor all...

    Loef Kleinmeijer   
    23 April 2020