Loef Kleinmeijer 3 February 2020
Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken om aan condooms te komen, voor een lage prijs en zonder ongemakkelijke momenten in de winkel. Het hebben van topposities voor relevante zoekopdrachten in Google is voor deze missie een belangrijke uitdaging. Net als het aantoonbaar verhogen van het conversiepercentage in de mobiele webshop.
In deze case leest u hoe wij voor Condoom Anoniem een groei van 56% in non-branded (onbetaalde of organische) bezoeken vanuit zoekmachines en een stijging van 10% mobiele transacties realiseerden.
U leert meer over conversie-optimalisatie en SEO met een voorbeeld uit de praktijk. U leest alles over de uitdaging, onze aanpak en de resulaten voor Condoom Anoniem.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021