Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

Whitepaper

Loef Kleinmeijer    3 February 2020   

Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken om aan condooms te komen, voor een lage prijs en zonder ongemakkelijke momenten in de winkel. Het hebben van topposities voor relevante zoekopdrachten in Google is voor deze missie een belangrijke uitdaging. Net als het aantoonbaar verhogen van het conversiepercentage in de mobiele webshop.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

In deze case leest u hoe wij voor Condoom Anoniem een groei van 56% in non-branded (onbetaalde of organische) bezoeken vanuit zoekmachines en een stijging van 10% mobiele transacties realiseerden.

CA WP

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert meer over conversie-optimalisatie en SEO met een voorbeeld uit de praktijk. U leest alles over de uitdaging, onze aanpak en de resulaten voor Condoom Anoniem.

Ook interessant

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing SEO whitepaper |

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    6 February 2020   

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Conversie-optimalisatie Online marketing SEO whitepaper |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
    5 February 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing SEO whitepaper

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020