Wouter Wensing 8 August 2019
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Hoe goed presteert uw webshop? Elk kwartaal publiceren we een benchmark voor modewebwinkels die antwoord geeft op deze vraag. In deze benchmark wordt het jaar 2015 vergeleken met 2016.
Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat.
Het onderzoek is gedaan op basis van bijna 250 miljoen sessies en 4,5 miljoen transacties in middelgrote en grote Nederlandse modewebwinkels. Download de benchmark voor de volledige cijfers.
Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
29 October 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Hoe behaalt u meer impact met conversie-optimalisatie, KPI's en analyses?
Loef Kleinmeijer
22 September 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...
Wouter Wensing
3 September 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
8 August 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...
Wouter Wensing
8 August 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Hoe goed presteert uw...
Wouter Wensing
8 August 2019