Wouter Wensing 8 August 2019
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Hoe goed presteert uw webshop? Elk kwartaal publiceren we een benchmark voor modewebwinkels die antwoord geeft op deze vraag. In deze benchmark wordt het jaar 2015 vergeleken met 2016.
Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat.
Het onderzoek is gedaan op basis van bijna 250 miljoen sessies en 4,5 miljoen transacties in middelgrote en grote Nederlandse modewebwinkels. Download de benchmark voor de volledige cijfers.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie blog |
Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...
Timbert Lysen
7 December 2020
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
2 November 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...
Loef Kleinmeijer
30 October 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
8 August 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
8 August 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...
Wouter Wensing
8 August 2019