Wouter Wensing 3 September 2018
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Bent u in het bezit van een Modewebwinkel, dan vindt in deze benchmark het antwoord op uw vraag. Onze benchmark van Q2 2018 is tot stand gekomen op basis van ruim 143 miljoen sessies en 2,7 miljoen transacties van middelgrote en grote Nederlandse modewebwinkels.
Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat.
Download de benchmark voor de volledige cijfers.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie blog |
Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...
Timbert Lysen
7 December 2020
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
2 November 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...
Loef Kleinmeijer
30 October 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
3 September 2018
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
3 September 2018
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...
Wouter Wensing
3 September 2018