De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2016

Benchmark

Wouter Wensing    21 December 2016   

Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Vrijwel elke Nederlandse (online) retailer vindt het een uitdaging om de ontwikkelingen op marketinggebied bij te blijven. Het online landschap verandert continu. Het is daarom essentieel dat u goed uw doelgroep kent om de juiste beslissingen te maken.

Ontvang de benchmark direct

Inhoud: Wat vindt u in deze benchmark?

Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat.

Modebenchmark voor webshops q3 2016 171

E-commerce-benchmark Q3 2016 Modewebwinkels

De benchmark voor modewebwinkels helpt u bij inzicht krijgen in consumentengedrag. Op basis van 16.349.799 sessies van consumenten in middelgrote en grote Nederlanse modewebwinkels krijgt u inzicht online winkelgedrag. Daarom publiceren we elk kwartaal een nieuwe benchmark.

Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    29 October 2019   

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Hoe behaalt u meer impact met conversie-optimalisatie, KPI's en analyses?

    Loef Kleinmeijer   
    22 September 2019   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    3 September 2019   

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    21 December 2016   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    21 December 2016   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2015 - 2016

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2015 - 2016

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Hoe goed presteert uw...

    Wouter Wensing   
    21 December 2016