De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2018

Benchmark

Wouter Wensing    11 December 2018   

Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conversiepercentage voor het derde kwartaal van 2018? Modewebwinkels vinden het antwoord in deze benchmark. Ontdek wat de gemiddelde conversiepercentages, uitvalpercentages, gemiddelde orderwaarde en webwinkelbezoeken per apparaat zijn.

Ontvang de benchmark direct

Over de benchmark Wat vindt u in deze benchmark?

Deze benchmark is tot stand gekomen op basis van ruim 141 miljoen sessies en 2,6 miljoen transacties van middelgrote en grote Nederlandse modewebwinkels, in het derde kwartaal van 2018.

Benchmark Q3 2018 printscr 1

Inhoud U leest over:

Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat.

Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper |

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    6 February 2020   

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
    5 February 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing SEO whitepaper

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020   

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    11 December 2018   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    11 December 2018   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    11 December 2018