De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2018

Benchmark

Wouter Wensing    11 December 2018   

Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conversiepercentage voor het derde kwartaal van 2018? Modewebwinkels vinden het antwoord in deze benchmark. Ontdek wat de gemiddelde conversiepercentages, uitvalpercentages, gemiddelde orderwaarde en webwinkelbezoeken per apparaat zijn.

Ontvang de benchmark direct

Over de benchmark Wat vindt u in deze benchmark?

Deze benchmark is tot stand gekomen op basis van ruim 141 miljoen sessies en 2,6 miljoen transacties van middelgrote en grote Nederlandse modewebwinkels, in het derde kwartaal van 2018.

Benchmark Q3 2018 printscr 1

Inhoud U leest over:

Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat.

Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] Live Q&A over conversie-optimalisatie

    [Video] Live Q&A over conversie-optimalisatie

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Conversie-optimalisatie is geen trucje, maar een doorlopend proces. Een conversi...

    Jurjen Jongejan   
    21 October 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    3 August 2020   

  • Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Conversie-optimalisatie blog

    Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakke...

    ISM eCompany   
    8 July 2020   

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    11 December 2018   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    11 December 2018   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    11 December 2018