De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

Benchmark

Loef Kleinmeijer    30 October 2020   

Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde orderwaarde in het derde kwartaal van 2020? Modewebwinkels vinden het antwoord in deze benchmark. Ontdek wat de gemiddelde conversiepercentages, uitvalpercentages, transacties en webwinkelbezoeken per apparaat zijn.

Ontvang de benchmark direct

Over de benchmark Wat vind je in deze benchmark?

Deze benchmark is tot stand gekomen op basis van ruim 486 duizend sessies en 10 miljoen transacties van middelgrote en grote Nederlandse modewebwinkels, in het derde kwartaal van 2020.

Preview benchmark cro q3

Inhoud Je leest over:

Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat.

Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Team Lead Webanalytics & Conversion

Loef is Team Lead Webanalytics & Conversion bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany
Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Team Lead Webanalytics & Conversion

Loef is Team Lead Webanalytics & Conversion bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] Google Shopping in 2021: zo pak je het aan!

    [Video] Google Shopping in 2021: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...

    Feiko Bierman   
    18 February 2021   

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

  • [Presentatie] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Presentatie] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie presentatie

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

Meer van Loef Kleinmeije...

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q4 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q4 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020