De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

Benchmark

Loef Kleinmeijer    11 May 2020   

Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel ten tijde van de coronacrisis? Modewebwinkels vinden het antwoord in deze benchmark. Ontdek wat de gemiddelde conversiepercentages, uitvalpercentages, transacties en webwinkelbezoeken per apparaat zijn.

Download de benchmark direct

Over de benchmark Wat vindt u in deze benchmark?

Deze benchmark is tot stand gekomen op basis van ruim 22 miljoen sessies en 500 duizend transacties van middelgrote en grote Nederlandse modewebwinkels, gedurende de coronaperiode.

Preview benchmark corona editie

Inhoud U leest over:

Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat.

Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Team Lead Webanalytics & Conversion

Loef is Team Lead Webanalytics & Conversion bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany
Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Team Lead Webanalytics & Conversion

Loef is Team Lead Webanalytics & Conversion bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020   

  • [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Conversie verhogen zonder A/B-testen?

    Jurjen Jongejan   
    29 October 2020   

  • [Video] Live Q&A over conversie-optimalisatie

    [Video] Live Q&A over conversie-optimalisatie

    Conversie-optimalisatie Online marketing video

    Conversie-optimalisatie is geen trucje, maar een doorlopend proces. Een conversi...

    Jurjen Jongejan   
    21 October 2020   

Meer van Loef Kleinmeije...

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    11 May 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    11 May 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel ten tijde van de coron...

    Loef Kleinmeijer   
    11 May 2020