De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

Benchmark

Loef Kleinmeijer    8 July 2021   

Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversiepercentage bezoek naar winkelmand en welk percentage verlaat het bestelproces? Wat is de gemiddelde orderwaarde? Als je een modewebwinkel hebt, kun je de prestaties van jouw webwinkel vergelijken met deze benchmark. Zo ontdek je datagedreven nieuwe kansen en trends.

Bekijk direct de benchmark

Over de benchmark Wat vind je in deze benchmark?

Je wil geen beslissingen maken op basis van gevoel. Maar hoe weet je of jouw modewebwinkel echt goed presteert? Deze benchmark helpt je bij het antwoord ontdekken. Vergelijk je eigen prestaties op de belangrijke KPI's met die van de benchmark.

Benchmark

Inhoud Je leest over:

Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat. Je kan verschillende periodes met elkaar vergelijken.

Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Team Lead Webanalytics & Conversion

Loef is Team Lead Webanalytics & Conversion bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany
Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Team Lead Webanalytics & Conversion

Loef is Team Lead Webanalytics & Conversion bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021   

  • De kracht van categorie ingangen op de homepage

    De kracht van categorie ingangen op de homepage

    Conversie-optimalisatie blog |

    De inhoud van een homepage is erg belangrijk. Niet alleen omdat de homepage een ...

    ISM eCompany   
    26 October 2021   

  • [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    Conversie-optimalisatie whitepaper video Digitale transformatie

    Onlangs was ISM eCompany voorzitter bij twee expertgroepen van ShoppingTomorrow,...

    ISM eCompany   
    19 October 2021   

Meer van Loef Kleinmeije...

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep en de gevolgen ervan zijn voor all...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021