De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

Benchmark

Loef Kleinmeijer    8 July 2021   

Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversiepercentage bezoek naar winkelmand en welk percentage verlaat het bestelproces? Wat is de gemiddelde orderwaarde? Als je een modewebwinkel hebt, kun je de prestaties van jouw webwinkel vergelijken met deze benchmark. Zo ontdek je datagedreven nieuwe kansen en trends.

Bekijk direct de benchmark

Over de benchmark Wat vind je in deze benchmark?

Je wil geen beslissingen maken op basis van gevoel. Maar hoe weet je of jouw modewebwinkel echt goed presteert? Deze benchmark helpt je bij het antwoord ontdekken. Vergelijk je eigen prestaties op de belangrijke KPI's met die van de benchmark.

Benchmark

Inhoud Je leest over:

Conversiepercentages, uitvalpercentages in het bestelproces, gemiddelde orderwaarde, naar verhouding de webshopbezoeken per apparaat en naar verhouding de transacties per apparaat. Je kan verschillende periodes met elkaar vergelijken.

Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Team Lead Webanalytics & Conversion

Loef is Team Lead Webanalytics & Conversion bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany
Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Team Lead Webanalytics & Conversion

Loef is Team Lead Webanalytics & Conversion bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

Meer van Loef Kleinmeije...

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep en de gevolgen ervan zijn voor all...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021