Hoe realiseert u meer digitale omzet met een gelijkblijvend aantal bezoekers?

Whitepaper

Jurjen Jongejan    12 September 2016   

Lees het bluepaper van de expertgroep revenue optimization. Steeds meer retailers ontdekken de kracht van een webshop, waardoor niet alleen het aantal webshops ieder jaar toeneemt, maar ook de concurrentie steeds steviger wordt. Ook buitenlandse webshops winnen steeds meer terrein. Het leidt ertoe dat het trekken van nieuwe bezoekers voor (online) retailers moeilijker en duurder wordt. Conversie-optimalisatie wordt hierdoor steeds belangrijker voor retailers om op te nemen in de online strategie. De vraag doe u hierbij moet stellen: hoe realiseert u meer digitale omzet met een gelijkblijvend aantal bezoekers? De onderzoeksgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow onderzocht deze vraag. 

Ontvang de bluepaper direct

Inhoud: Wat leest u in de bluepaper?

Waarom conversie-optimalisatie essentieel is en welke competenties uw organisatie nodig heeft. Een model om te bepalen hoe ver u bent met conversie-optimalisatie en hoe u kunt verder groeien. Hoe u het conversie-optimalisatieproces inricht, wat de status van conversie-optimalisatie is in Nederland, toekomstvisie van conversie-optimalisatie in 2020.

shopping tomorrow

Toelichting Wat is ShoppingTomorrow?

ShoppingTomorrow is een onderzoeksprogramma van Thuiswinkel Waarborg. Het doel is om het Nederlandse bedrijven voor te bereiden op de uitdagingen van de nabije toekomst. Onderdeel van het onderzoeksprogramma was de expertgroep revenue optimization, waar Jurjen Jongejan, onze online marketing director, voorzitter van was.

Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Geschreven door:

Loef Kleinmeijer Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    2 November 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020   

  • [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    Conversie-optimalisatie presentatie

    Conversie verhogen zonder A/B-testen?

    Jurjen Jongejan   
    29 October 2020   

Meer van Jurjen Jongejan

  • [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    Online marketing video Magento |

    Een goed ingerichte Magento 2 webshop levert je als retailer, merk of groothande...

    Jurjen Jongejan   
    12 September 2016   

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    12 September 2016   

  • [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    Conversie-optimalisatie presentatie

    Conversie verhogen zonder A/B-testen?

    Jurjen Jongejan   
    12 September 2016