Jurjen Jongejan 12 September 2016
Lees het bluepaper van de expertgroep revenue optimization. Steeds meer retailers ontdekken de kracht van een webshop, waardoor niet alleen het aantal webshops ieder jaar toeneemt, maar ook de concurrentie steeds steviger wordt. Ook buitenlandse webshops winnen steeds meer terrein. Het leidt ertoe dat het trekken van nieuwe bezoekers voor (online) retailers moeilijker en duurder wordt. Conversie-optimalisatie wordt hierdoor steeds belangrijker voor retailers om op te nemen in de online strategie. De vraag doe u hierbij moet stellen: hoe realiseert u meer digitale omzet met een gelijkblijvend aantal bezoekers? De onderzoeksgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow onderzocht deze vraag.
Waarom conversie-optimalisatie essentieel is en welke competenties uw organisatie nodig heeft. Een model om te bepalen hoe ver u bent met conversie-optimalisatie en hoe u kunt verder groeien. Hoe u het conversie-optimalisatieproces inricht, wat de status van conversie-optimalisatie is in Nederland, toekomstvisie van conversie-optimalisatie in 2020.
ShoppingTomorrow is een onderzoeksprogramma van Thuiswinkel Waarborg. Het doel is om het Nederlandse bedrijven voor te bereiden op de uitdagingen van de nabije toekomst. Onderdeel van het onderzoeksprogramma was de expertgroep revenue optimization, waar Jurjen Jongejan, onze online marketing director, voorzitter van was.
Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.
Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
12 September 2016
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet |
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
12 September 2016
Strategie Online marketing Online marketingstrategie blog
Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...
Jurjen Jongejan
12 September 2016