De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2018

Benchmark

Wouter Wensing    13 February 2019   

Wat is een goed conversiepercentage in 2018? Modewebwinkels vinden het antwoord in deze benchmark. Ontdek wat de gemiddelde conversiepercentages, uitvalpercentages, gemiddelde orderwaarde en webwinkelbezoeken per apparaat zijn. 

Ontvang direct de benchmark

Inhoud: Wat vindt u in de e-commercebenchmark?

De benchmark toont u de gemiddelde conversiepercentages, uitvalpercentages, gemiddelde orderwaarde en webwinkelbezoeken per apparaat.

Mode-benchmark-cro-q4-2018

Daarom moet u de e-commercebenchmark voor modewebwinkels lezen

Deze benchmark is tot stand gekomen op basis van ruim 84 miljoen sessies en 1,9 miljoen transacties van middelgrote en grote Nederlandse modewebwinkels, in het vierde kwartaal van 2018.

Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Met zijn velen jaren ervaring in conversieoptimalisatie, zorgt Wouter voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Anna van Toor en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Geschreven door:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Met zijn velen jaren ervaring in conversieoptimalisatie, zorgt Wouter voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Anna van Toor en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    6 February 2020   

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
    5 February 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020   

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    13 February 2019   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    13 February 2019   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    13 February 2019