Wouter Wensing 12 September 2016
Wat zijn de acht meest gemaakte fouten met A/B testen? Steeds meer (online) retailers verhogen de omzet van hun webshop via conversie-optimalisatie. Hiervoor gebruiken ze A/B-testen. Dit is een oud middel, maar een enorm populair in online marketing. Helaas gaat er veel mis. Zonde, daarom zetten we de acht meest gemaakte fouten op een rij.
Acht fouten die u moet voorkomen met A/B-testen, per fout uitleg over hoe u zorgt voor een succesvolle A/B-test en advies voor het gebruik van bepaalde A/B-testtools.
Download de whitepaper om de 8 tips te ontvangen van onze expert.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Ben je al aan de slag met conversie-optimalisatie, maar wil je meer inzichten, m...
Wouter Wensing
12 September 2016
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere web...
Wouter Wensing
12 September 2016
Online marketing blog
December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan dez...
Wouter Wensing
12 September 2016