Wouter Wensing 12 September 2016
Wat zijn de acht meest gemaakte fouten met A/B testen? Steeds meer (online) retailers verhogen de omzet van hun webshop via conversie-optimalisatie. Hiervoor gebruiken ze A/B-testen. Dit is een oud middel, maar een enorm populair in online marketing. Helaas gaat er veel mis. Zonde, daarom zetten we de acht meest gemaakte fouten op een rij.
Acht fouten die u moet voorkomen met A/B-testen, per fout uitleg over hoe u zorgt voor een succesvolle A/B-test en advies voor het gebruik van bepaalde A/B-testtools.
Download de whitepaper om de 8 tips te ontvangen van onze expert.
Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
12 September 2016
Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...
Wouter Wensing
12 September 2016
Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Hoe goed presteert uw...
Wouter Wensing
12 September 2016