Dé checklist voor het creëren van Responsive Display Ads die converteren

Checklist

Inge Wessels    21 January 2021   

Wil je meer vertoningen, klikken en conversies uit je display advertenties? Of heb je niet genoeg tijd om banners op te maken in alle benodigde formaten? Dan zijn Responsive Display Ads iets voor jou! Wat Responsive Display Ads zijn en hoe je ze succesvol inzet ontdek je in deze checklist.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vind je in deze checklist?

Je leert hoe je Responsive Display Ads kunt creëren die converteren.

Preview checklist responsive display ads

Daarom moet je deze checklist lezen

Responsive Display Ads zijn dé uitkomst voor elke adverteerder die meer vertoningen, klikken en conversies wilt of geen capaciteit heeft om banners in alle benodigde formaten op te maken. Ontdek in deze checklist hoe je display banners succesvol kunt inzetten.

Geschreven door:

Inge Wessels Online Advertising Consultant

Als Online Advertising Consultant is Inge bij een divers klantenbestand verantwoordelijk voor het doorvertalen van de online marketing strategie naar search, shopping, en display advertising campagnes. Met een achtergrond in consumentenpsychologie streeft zij naar synergie tussen de diverse online kanalen, om maximaal resultaat te behalen voor haar klanten. Ze werkt o.a. voor Ledkoning, XD Design en Vegro.

Inge_Wessels_ISM-eCompany
Geschreven door:

Inge Wessels Online Advertising Consultant

Als Online Advertising Consultant is Inge bij een divers klantenbestand verantwoordelijk voor het doorvertalen van de online marketing strategie naar search, shopping, en display advertising campagnes. Met een achtergrond in consumentenpsychologie streeft zij naar synergie tussen de diverse online kanalen, om maximaal resultaat te behalen voor haar klanten. Ze werkt o.a. voor Ledkoning, XD Design en Vegro.

Inge_Wessels_ISM-eCompany

Ook interessant

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    13 October 2021   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper |

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    20 April 2021   

  • Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper

    Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...

    Feiko Bierman   
    2 April 2021   

Meer van Inge Wessels

  • Dé checklist voor het creëren van Responsive Display Ads die converteren

    Dé checklist voor het creëren van Responsive Display Ads die converteren

    Online marketing Display advertising checklist |

    Wil je meer vertoningen, klikken en conversies uit je display advertenties? Of h...

    Inge Wessels   
    21 January 2021   

  • [Video] Zo behaal je maximaal resultaat met jouw Google Shopping campagnes

    [Video] Zo behaal je maximaal resultaat met jouw Google Shopping campagnes

    Online marketing SEA video |

    Hoewel Google Shopping voor de meeste online retailers één van de grootste groei...

    Inge Wessels   
    21 January 2021   

  • Ad Customizers: het geheim voor nog relevantere advertentieteksten

    Ad Customizers: het geheim voor nog relevantere advertentieteksten

    Online marketing SEA whitepaper

    Het is het doel van iedere online marketeer: advertentieteksten zo relevant moge...

    Inge Wessels   
    21 January 2021