Directe impact op je online advertising met YouTube Advertising

Whitepaper

Carmen Wielaard    27 January 2021   

Met maandelijks meer dan twee miljard bezoekers is YouTube het nummer één videoplatform en de nummer twee zoekmachine ter wereld. Het is daarmee ook een ideaal kanaal om jouw product of merk op een unieke manier te presenteren aan een specifieke doelgroep. Met de komst van YouTube’s TrueView for Action leent het kanaal zich ook steeds meer voor performance georiënteerde campagnes. Wil jij met YouTube aan de slag en direct impact maken op je performance? Lees dan deze whitepaper.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vind je in deze whitepaper?

Je ontdekt hoe je YouTube's TrueView for Action kunt inzetten om meer impact te maken op je online advertising performance.

Preview WP youtube advertising

Daarom moet je deze whitepaper lezen

Met de komst van YouTube’s TrueView for Action leent dit kanaal zich ook steeds meer voor performance georiënteerde campagnes. Met deze whitepaper ontdek je hoe je direct impact kunt maken op je online advertising performance.

Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259
Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259

Ook interessant

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
    17 February 2022   

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    3 February 2022   

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

Meer van Carmen Wielaard

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    27 January 2021   

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    27 January 2021   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    27 January 2021