Carmen Wielaard 27 January 2021
Met maandelijks meer dan twee miljard bezoekers is YouTube het nummer één videoplatform en de nummer twee zoekmachine ter wereld. Het is daarmee ook een ideaal kanaal om jouw product of merk op een unieke manier te presenteren aan een specifieke doelgroep. Met de komst van YouTube’s TrueView for Action leent het kanaal zich ook steeds meer voor performance georiënteerde campagnes. Wil jij met YouTube aan de slag en direct impact maken op je performance? Lees dan deze whitepaper.
Je ontdekt hoe je YouTube's TrueView for Action kunt inzetten om meer impact te maken op je online advertising performance.
Met de komst van YouTube’s TrueView for Action leent dit kanaal zich ook steeds meer voor performance georiënteerde campagnes. Met deze whitepaper ontdek je hoe je direct impact kunt maken op je online advertising performance.
Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.
Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
27 January 2021
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
27 January 2021
Online marketing SEA whitepaper
Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...
Carmen Wielaard
27 January 2021