Directe impact op je online advertising met YouTube Advertising

Whitepaper

Carmen Wielaard    27 January 2021   

Met maandelijks meer dan twee miljard bezoekers is YouTube het nummer één videoplatform en de nummer twee zoekmachine ter wereld. Het is daarmee ook een ideaal kanaal om jouw product of merk op een unieke manier te presenteren aan een specifieke doelgroep. Met de komst van YouTube’s TrueView for Action leent het kanaal zich ook steeds meer voor performance georiënteerde campagnes. Wil jij met YouTube aan de slag en direct impact maken op je performance? Lees dan deze whitepaper.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vind je in deze whitepaper?

Je ontdekt hoe je YouTube's TrueView for Action kunt inzetten om meer impact te maken op je online advertising performance.

Preview WP youtube advertising

Daarom moet je deze whitepaper lezen

Met de komst van YouTube’s TrueView for Action leent dit kanaal zich ook steeds meer voor performance georiënteerde campagnes. Met deze whitepaper ontdek je hoe je direct impact kunt maken op je online advertising performance.

Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259
Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259

Ook interessant

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    13 October 2021   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper |

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    20 April 2021   

  • Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper

    Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...

    Feiko Bierman   
    2 April 2021   

Meer van Carmen Wielaard

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    27 January 2021   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper |

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    27 January 2021   

  • [Video] De Hagakure methode: zo versimpel je de structuur van jouw Google Ads-account voor optimaal resultaat en meer automatisering

    [Video] De Hagakure methode: zo versimpel je de structuur van jouw Google Ads-account voor optimaal resultaat en meer automatisering

    SEA video Online Advertising

    Google heeft steeds slimmere machine learning algoritmes en jij als retailer, me...

    Carmen Wielaard   
    27 January 2021