Charlotte Vermeul 25 October 2019
Display banners bieden oneindig veel mogelijkheden. In al die mogelijkheden schuilt ook het gevaar. U moet keuzes maken die invloed hebben op het succes van de campagne. En aangezien de ruimte beperkt is op een display banner, rijst al snel de vraag: hoe optimaliseert u de banner dusdanig dat u uw doelgroep overtuigt om te klikken? Door deze checklist controleert u of uw display banner overtuigend is.
Met deze checklists ontdekt u waar ruimte voor verbetering is bij uw display banners. Zo creëert u overtuigende display banners.
Een checklist met alle richtlijnen voor overtuigende display banners.
Als Display en Video Advertising consultant zet Charlotte campagnes in voor onder andere Van den Assem en Fred de La Bretoniere. De combinatie van branding en data analyse maakt dat zij altijd op zoek is naar nieuwe strategieën en optimalisaties om zo het maximale resultaat te bereiken voor haar klanten.
Als Display en Video Advertising consultant zet Charlotte campagnes in voor onder andere Van den Assem en Fred de La Bretoniere. De combinatie van branding en data analyse maakt dat zij altijd op zoek is naar nieuwe strategieën en optimalisaties om zo het maximale resultaat te bereiken voor haar klanten.
Online marketing Display advertising whitepaper Online Advertising |
Met maandelijks meer dan twee miljard bezoekers is YouTube het nummer één videop...
Carmen Wielaard
27 January 2021
Online marketing Display advertising checklist |
Wil je meer vertoningen, klikken en conversies uit je display advertenties? Of h...
Inge Wessels
21 January 2021
SEA Display advertising blog Online Advertising
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
24 November 2020