E-mailmarketingbenchmark automatische campagnes 2020

Benchmark

Monique Zwanenburg    6 July 2020   

Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog niet of nauwelijks automatische campagnes. Zonde, automatische campagnes leveren namelijk wel dezelfde omzet op als nieuwsbrieven en kosten juist minder inspanning. Ben je benieuwd hoe goed jouw automatische campagnes presteren en welke quick-wins je kunt doorvoeren om het resultaat uit deze campagnes te boosten? Download dan snel deze unieke e-mailmarketingbenchmark! 

Ontvang de benchmark direct

Over de benchmark Wat vind je in deze benchmark?

De vijf belangrijkste automatische campagnes, met daarbij de resultaten per campagne. In de benchmark onderscheiden we merken en groothandels. Dit is de enige e-mailmarketingbenchmark over automatische campagnes, waarin de campagnes ook met elkaar worden vergeleken.

Preview e-mailmarketingbenchmark

Inhoud Je leest over:

De campagne index, een nieuw begrip waarmee we aangeven hoeveel ontvangers je kunt verwachten voor een campagne. Daarnaast lees je bij elke campagne quick-wins om met minimale inspanning het resultaat uit je automatische campagnes te boosten.

Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

Monique is E-mailmarketing Consultant bij ISM eCompany. In deze rol helpt ze organisaties als Tommy Teleshopping en State of Art bij het ontwikkelen en inzetten van e-mailmarketing strategieën. Door het inzichtelijk maken van KPI’s spot ze kansen en optimaliseert ze e-mailcampagnes. Dankzij deze werkwijze vindt ze de juiste mix van content, personalisatie en timing om e-mailmarketing doelen voor klanten te behalen.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany
Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

Monique is E-mailmarketing Consultant bij ISM eCompany. In deze rol helpt ze organisaties als Tommy Teleshopping en State of Art bij het ontwikkelen en inzetten van e-mailmarketing strategieën. Door het inzichtelijk maken van KPI’s spot ze kansen en optimaliseert ze e-mailcampagnes. Dankzij deze werkwijze vindt ze de juiste mix van content, personalisatie en timing om e-mailmarketing doelen voor klanten te behalen.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...

    Monique Zwanenburg   
    29 October 2020   

  • [Video] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    [Video] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    E-mailmarketing video |

    Een belangrijk element in klantbeleving is e-mailmarketing. Hoe je e-mailmarketi...

    Michelle Brinkhuis   
    15 October 2020   

  • [Presentatie] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    [Presentatie] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    E-mailmarketing presentatie

    Waar bestaat een goede klantbeleving uit?

    Michelle Brinkhuis   
    15 October 2020   

Meer van Monique Zwanenb...

  • [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...

    Monique Zwanenburg   
    6 July 2020   

  • Checklist: de cruciale basisvoorwaarden in e-mailmarketing

    Checklist: de cruciale basisvoorwaarden in e-mailmarketing

    E-mailmarketing whitepaper checklist |

    Content verzamelen, afbeeldingen afstemmen met de designer, nieuwsbrieven verstu...

    Monique Zwanenburg   
    6 July 2020   

  • [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing video

    Stuur je wekelijks nieuwsbrieven, maar vrijwel geen automatische campagnes? Opme...

    Monique Zwanenburg   
    6 July 2020