Invulsheet voor A/B-testen in e-mailmarketing

Invulsheet

Monique Zwanenburg    9 August 2019   

Hoe bepaal ik de testmethode? En hoe analyseer ik de resultaten? Welke versie van de A/B-test ontvangt de ontvanger? En wanneer? Gebruik deze invulsheet om uw testmethode te bepalen en de resultaten van uw A/B-test te analyseren. De invulsheet bevat een testplan voor e-mailmarkting voor e-commerce, inclusief een ingevuld voorbeeld. Het is een praktisch overzicht die u kunt gebruiken voor het bepalen van uw testmethode en het analyseren van uw resultaten.

Ontvang de invulsheet direct

Inhoud: Wat vindt u in deze invulsheet?

Een testplan om uw testmethode te bepalen, een praktisch invulsheet voor het analyseren van de resultaten en een excelbestand met ingevuld voorbeeld, direct te gebruiken.

preview invulsheet ab testen-1

Preview Voorbeeld invulsheet

Download de whitepaper voor de volledige invulsheet.

Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

E-mailmarketing Consultant Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Riverdale en Fietsenwinkel.nl.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany
Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

E-mailmarketing Consultant Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Riverdale en Fietsenwinkel.nl.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing E-mailmarketing invulsheet |

    Behaal meer succes met e-mailmarketing

    Michelle Brinkhuis   
    4 October 2019   

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing E-mailmarketing invulsheet |

    Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...

    Michelle Brinkhuis   
    4 October 2019   

  • Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing invulsheet

    Haalt u een hoger openratio met een korte of lange onderwerpregel?

    Monique Zwanenburg   
    24 September 2019   

Meer van Monique Zwanenb...

  • Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing invulsheet |

    Haalt u een hoger openratio met een korte of lange onderwerpregel?

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019   

  • Zó bepaal je of en wanneer een A/B-test voor e-mailmarketing zinvol is

    Zó bepaal je of en wanneer een A/B-test voor e-mailmarketing zinvol is

    Online marketing E-mailmarketing invulsheet |

    Als één kanaal zich uitstekend leent voor A/B-testen, is het e-mailmarketing. Je...

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019   

  • Invulsheet voor A/B-testen in e-mailmarketing

    Invulsheet voor A/B-testen in e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing invulsheet

    Hoe bepaal ik de testmethode? En hoe analyseer ik de resultaten? Welke versie va...

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019