Invulsheet voor A/B-testen in e-mailmarketing

Invulsheet

Monique Zwanenburg    9 August 2019   

Hoe bepaal ik de testmethode? En hoe analyseer ik de resultaten? Welke versie van de A/B-test ontvangt de ontvanger? En wanneer? Gebruik deze invulsheet om uw testmethode te bepalen en de resultaten van uw A/B-test te analyseren. De invulsheet bevat een testplan voor e-mailmarkting voor e-commerce, inclusief een ingevuld voorbeeld. Het is een praktisch overzicht die u kunt gebruiken voor het bepalen van uw testmethode en het analyseren van uw resultaten.

Ontvang de invulsheet direct

Inhoud: Wat vindt u in deze invulsheet?

Een testplan om uw testmethode te bepalen, een praktisch invulsheet voor het analyseren van de resultaten en een excelbestand met ingevuld voorbeeld, direct te gebruiken.

preview invulsheet ab testen-1

Preview Voorbeeld invulsheet

Download de whitepaper voor de volledige invulsheet.

Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

E-mailmarketing Consultant Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Riverdale en Fietsenwinkel.nl.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany
Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

E-mailmarketing Consultant Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Riverdale en Fietsenwinkel.nl.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...

    Monique Zwanenburg   
    6 August 2020   

  • [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing video |

    Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog nauwelijks automatisc...

    Monique Zwanenburg   
    6 August 2020   

  • Dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    E-mailmarketing

    Als e-mailmarketing consultant merk ik dat automatische e-mailcampagnes de blind...

    Monique Zwanenburg   
    6 August 2020   

Meer van Monique Zwanenb...

  • [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019   

  • [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing video |

    Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog nauwelijks automatisc...

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019   

  • Dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    E-mailmarketing

    Als e-mailmarketing consultant merk ik dat automatische e-mailcampagnes de blind...

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019