Invulsheet voor A/B-testen in e-mailmarketing

Invulsheet

Monique Zwanenburg    9 August 2019   

Hoe bepaal ik de testmethode? En hoe analyseer ik de resultaten? Welke versie van de A/B-test ontvangt de ontvanger? En wanneer? Gebruik deze invulsheet om uw testmethode te bepalen en de resultaten van uw A/B-test te analyseren. De invulsheet bevat een testplan voor e-mailmarkting voor e-commerce, inclusief een ingevuld voorbeeld. Het is een praktisch overzicht die u kunt gebruiken voor het bepalen van uw testmethode en het analyseren van uw resultaten.

Ontvang de invulsheet direct

Inhoud: Wat vindt u in deze invulsheet?

Een testplan om uw testmethode te bepalen, een praktisch invulsheet voor het analyseren van de resultaten en een excelbestand met ingevuld voorbeeld, direct te gebruiken.

preview invulsheet ab testen-1

Preview Voorbeeld invulsheet

Download de whitepaper voor de volledige invulsheet.

Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

E-mailmarketing Consultant Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Riverdale en Fietsenwinkel.nl.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany
Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

E-mailmarketing Consultant Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Riverdale en Fietsenwinkel.nl.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Vermijd deze 7 valkuilen en boost je omzet met e-mailmarketing

    Vermijd deze 7 valkuilen en boost je omzet met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing blog |

    Als e-mailmarketeer zie ik dat webshops vaak niet het onderste uit de kan halen ...

    Monique Zwanenburg   
    6 May 2020   

  • Segmentatie in e-mailmarketing kan, maar is geen heilige graal

    Segmentatie in e-mailmarketing kan, maar is geen heilige graal

    Online marketing E-mailmarketing blog |

    Segmenteren binnen e-mailmarketing. Het biedt een hoop mogelijkheden, waardoor h...

    Monique Zwanenburg   
    4 May 2020   

  • E-mailmarketing ten tijde van de coronacrisis: relevantie was nog nooit zo belangrijk

    E-mailmarketing ten tijde van de coronacrisis: relevantie was nog nooit zo belangrijk

    E-mailmarketing blog

    We leven in een gekke tijd. Vanwege het coronavirus sluiten winkels en is de vra...

    Monique Zwanenburg   
    7 April 2020   

Meer van Monique Zwanenb...

  • Vermijd deze 7 valkuilen en boost je omzet met e-mailmarketing

    Vermijd deze 7 valkuilen en boost je omzet met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing blog |

    Als e-mailmarketeer zie ik dat webshops vaak niet het onderste uit de kan halen ...

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019   

  • Segmentatie in e-mailmarketing kan, maar is geen heilige graal

    Segmentatie in e-mailmarketing kan, maar is geen heilige graal

    Online marketing E-mailmarketing blog |

    Segmenteren binnen e-mailmarketing. Het biedt een hoop mogelijkheden, waardoor h...

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019   

  • E-mailmarketing ten tijde van de coronacrisis: relevantie was nog nooit zo belangrijk

    E-mailmarketing ten tijde van de coronacrisis: relevantie was nog nooit zo belangrijk

    E-mailmarketing blog

    We leven in een gekke tijd. Vanwege het coronavirus sluiten winkels en is de vra...

    Monique Zwanenburg   
    9 August 2019