Hoe datadriven is uw marketing?

Whitepaper

Siebren van Bruggen    27 June 2017   

Big data verzamelen en automatisch omzetten in conversieverhogende marketingacties; daar droomt elke marketeer van. Maar hoe bereikt u dit?

 

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud Wat vindt u in deze whitepaper?

In deze whitepaper krijgt u inzicht in welke onderdelen van datadriven marketing u goed voor elkaar heeft en welke u moet optimaliseren. Tevens geven we advies hoe u kunt groeien naar het volgende niveau.

Test personalisatie

Daarom moet u de test downloaden

Deze test helpt u met het automatisch omzetten van big data naar conversieverhogende marketingacties.

Spreker:

Siebren van Bruggen Team Lead Marketing Intelligence

Sinds ik in 2012 in aanraking kwam met online marketing en e-commerce ben ik gefascineerd geraakt door het (online) gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Momenteel ben ik bij ISM eCompany als Marketing Intelligence strateeg dagelijks bezig met het optimaliseren en personaliseren van klantreizen, zowel on-site als over alle traffic-kanalen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie en ben ik als Team Lead betrokken bij het e-mailmarketing en social&display team om hier samen met de specialisten een data-gedreven proces neer te zetten.

Siebren-van-Bruggen_ISM-eCompany
Spreker:

Siebren van Bruggen Team Lead Marketing Intelligence

Sinds ik in 2012 in aanraking kwam met online marketing en e-commerce ben ik gefascineerd geraakt door het (online) gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Momenteel ben ik bij ISM eCompany als Marketing Intelligence strateeg dagelijks bezig met het optimaliseren en personaliseren van klantreizen, zowel on-site als over alle traffic-kanalen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie en ben ik als Team Lead betrokken bij het e-mailmarketing en social&display team om hier samen met de specialisten een data-gedreven proces neer te zetten.

Siebren-van-Bruggen_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet |

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie blog |

    Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

  • [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    Online marketingstrategie video presentatie

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in het aantrekken van verkeer richting h...

    Sander Lems   
    10 June 2021   

Meer van Siebren van Bru...

  • Omzet genereren met je verkeer? Déze kans laat jij liggen

    Omzet genereren met je verkeer? Déze kans laat jij liggen

    Online marketing Personalisatie Online marketingstrategie |

    Omzet is voor veel webshops de allerbelangrijkste KPI; jaar op jaar krijgen e-co...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017   

  • De 5 belangrijkste voordelen van een data-managementplatform

    De 5 belangrijkste voordelen van een data-managementplatform

    Online marketing Personalisatie blog |

    Feit: door slimme analyses van data maak je betere beslissingen. Maar datadriven...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017   

  • Hoe datadriven is uw marketing?

    Hoe datadriven is uw marketing?

    Strategie Online marketing Personalisatie whitepaper

    Big data verzamelen en automatisch omzetten in conversieverhogende marketingacti...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017