Hoe datadriven is uw marketing?

Whitepaper

Siebren van Bruggen    27 June 2017   

Big data verzamelen en automatisch omzetten in conversieverhogende marketingacties; daar droomt elke marketeer van. Maar hoe bereikt u dit?

 

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud Wat vindt u in deze whitepaper?

In deze whitepaper krijgt u inzicht in welke onderdelen van datadriven marketing u goed voor elkaar heeft en welke u moet optimaliseren. Tevens geven we advies hoe u kunt groeien naar het volgende niveau.

Test personalisatie

Daarom moet u de test downloaden

Deze test helpt u met het automatisch omzetten van big data naar conversieverhogende marketingacties.

Spreker:

Siebren van Bruggen Team Lead Marketing Intelligence

Sinds ik in 2012 in aanraking kwam met online marketing en e-commerce ben ik gefascineerd geraakt door het (online) gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Momenteel ben ik bij ISM eCompany als Marketing Intelligence strateeg dagelijks bezig met het optimaliseren en personaliseren van klantreizen, zowel on-site als over alle traffic-kanalen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie en ben ik als Team Lead betrokken bij het e-mailmarketing en social&display team om hier samen met de specialisten een data-gedreven proces neer te zetten.

Siebren-van-Bruggen_ISM-eCompany
Spreker:

Siebren van Bruggen Team Lead Marketing Intelligence

Sinds ik in 2012 in aanraking kwam met online marketing en e-commerce ben ik gefascineerd geraakt door het (online) gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Momenteel ben ik bij ISM eCompany als Marketing Intelligence strateeg dagelijks bezig met het optimaliseren en personaliseren van klantreizen, zowel on-site als over alle traffic-kanalen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie en ben ik als Team Lead betrokken bij het e-mailmarketing en social&display team om hier samen met de specialisten een data-gedreven proces neer te zetten.

Siebren-van-Bruggen_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

  • [Presentatie] Haal meer uit uw Customer Data Platform door een succesvolle personalisatiestrategie toe te passen

    [Presentatie] Haal meer uit uw Customer Data Platform door een succesvolle personalisatiestrategie toe te passen

    Personalisatie Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe haalt u het maximale uit uw Customer Data Platform?

    Patty Bastiaansen   
    7 May 2020   

  • [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    30 April 2020   

Meer van Siebren van Bru...

  • Omzet genereren met je verkeer? Déze kans laat jij liggen

    Omzet genereren met je verkeer? Déze kans laat jij liggen

    Omzet is voor veel webshops de allerbelangrijkste KPI; jaar op jaar krijgen e-co...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017   

  • De 5 belangrijkste voordelen van een data-managementplatform

    De 5 belangrijkste voordelen van een data-managementplatform

    Feit: door slimme analyses van data maak je betere beslissingen. Maar datadriven...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017   

  • Hoe datadriven is uw marketing?

    Hoe datadriven is uw marketing?

    Big data verzamelen en automatisch omzetten in conversieverhogende marketingacti...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017