Hoe datadriven is uw marketing?

Whitepaper

Siebren van Bruggen    27 June 2017   

Big data verzamelen en automatisch omzetten in conversieverhogende marketingacties; daar droomt elke marketeer van. Maar hoe bereikt u dit?

 

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud Wat vindt u in deze whitepaper?

In deze whitepaper krijgt u inzicht in welke onderdelen van datadriven marketing u goed voor elkaar heeft en welke u moet optimaliseren. Tevens geven we advies hoe u kunt groeien naar het volgende niveau.

Test personalisatie

Daarom moet u de test downloaden

Deze test helpt u met het automatisch omzetten van big data naar conversieverhogende marketingacties.

Spreker:

Siebren van Bruggen Team Lead Marketing Intelligence

Sinds ik in 2012 in aanraking kwam met online marketing en e-commerce ben ik gefascineerd geraakt door het (online) gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Momenteel ben ik bij ISM eCompany als Marketing Intelligence strateeg dagelijks bezig met het optimaliseren en personaliseren van klantreizen, zowel on-site als over alle traffic-kanalen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie en ben ik als Team Lead betrokken bij het e-mailmarketing en social&display team om hier samen met de specialisten een data-gedreven proces neer te zetten.

Siebren-van-Bruggen_ISM-eCompany
Spreker:

Siebren van Bruggen Team Lead Marketing Intelligence

Sinds ik in 2012 in aanraking kwam met online marketing en e-commerce ben ik gefascineerd geraakt door het (online) gedrag van consumenten en de toenemende mogelijkheden voor e-commerce om dit gedrag met data in kaart te brengen. Momenteel ben ik bij ISM eCompany als Marketing Intelligence strateeg dagelijks bezig met het optimaliseren en personaliseren van klantreizen, zowel on-site als over alle traffic-kanalen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitdragen van de Marketing Intelligence strategie en ben ik als Team Lead betrokken bij het e-mailmarketing en social&display team om hier samen met de specialisten een data-gedreven proces neer te zetten.

Siebren-van-Bruggen_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Je winkels sluiten, maar de vraag naar je producten groeit? Zo speel je erop in!

    Je winkels sluiten, maar de vraag naar je producten groeit? Zo speel je erop in!

    Strategie Online marketing Personalisatie whitepaper |

    Het coronavirus heeft de wereld in zijn greep. Na België sluiten nu ook in Neder...

    Sander Lems   
    25 March 2020   

  • 11 onmisbare online marketingtrends in e-commerce in 2020

    11 onmisbare online marketingtrends in e-commerce in 2020

    Strategie Online marketing Personalisatie whitepaper |

    Of het nu gaat om online adverteren, conversie-optimalisatie of SEO, de online m...

    Sander Lems   
    17 March 2020   

  • [Presentatie] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    [Presentatie] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    Strategie Online marketing Personalisatie whitepaper

    Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

    Patty Bastiaansen   
    12 March 2020   

Meer van Siebren van Bru...

  • Omzet genereren met je verkeer? Déze kans laat jij liggen

    Omzet genereren met je verkeer? Déze kans laat jij liggen

    Strategie Online marketing Personalisatie whitepaper |

    Omzet is voor veel webshops de allerbelangrijkste KPI; jaar op jaar krijgen e-co...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017   

  • De 5 belangrijkste voordelen van een data-managementplatform

    De 5 belangrijkste voordelen van een data-managementplatform

    Strategie Online marketing Personalisatie whitepaper |

    Feit: door slimme analyses van data maak je betere beslissingen. Maar datadriven...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017   

  • Hoe datadriven is uw marketing?

    Hoe datadriven is uw marketing?

    Strategie Online marketing Personalisatie whitepaper

    Big data verzamelen en automatisch omzetten in conversieverhogende marketingacti...

    Siebren van Bruggen   
    27 June 2017