Jurjen Jongejan 12 September 2016
Wie heeft uw webshop bezocht? Waar komen ze vandaan? Google Analytics is een ideaal middel als u wilt weten hoe u uw webshop kunt optimaliseren of hoe het gedrag van bezoekers in uw webshop is. Maar helaas is het niet ontworpen voor specifiek webshops. Daarom moet u het speciaal inrichten. Wij ontwikkelden hiervoor de Google Analytics checklist.
U ontvangt een overzichtelijke checklist met handvatten voor goed inrichten van Google Analytics. Daarnaast leest u over welke KPI's u niet mag vergeten te meten en welke segmenten thuishoren in een duidelijke rapportage.
Downlaod de whitepaper voor de volledige checklist.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
12 January 2021
Online marketing video Magento |
Een goed ingerichte Magento 2 webshop levert je veel voordelen op. Een standaar...
Jurjen Jongejan
19 November 2020
Online marketing Online marketingstrategie presentatie
Welke e-commercetrends moet je kennen?
Sander Lems
12 November 2020
Online marketing video Magento |
Een goed ingerichte Magento 2 webshop levert je veel voordelen op. Een standaar...
Jurjen Jongejan
12 September 2016
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
12 September 2016
Conversie-optimalisatie presentatie
Conversie verhogen zonder A/B-testen?
Jurjen Jongejan
12 September 2016