[Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

Whitepaper

ISM eCompany    29 May 2020   

De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, retailers en groothandels voelbaar. Binnen veel organisaties worden budgetten beperkt, moeten online marketingactiviteiten worden geschrapt en ook de gestelde doelstellingen moeten daardoor aangepast worden. Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis, leest u in deze whitepaper.

Download direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Ook ten tijde van de coronacrisis heeft ISM eCompany zich volledig ingezet om haar klanten zo goed mogelijk te helpen. Ontdek in deze whitepaper hoe ISM eCompany heeft geholpen op het gebied van op het gebied van online marketing, online marketingstrategie, digitale strategie en techniek.

Front whitepaper hoe ISM helpt whitepaper

Daarom moet u deze whitepaper downloaden

Lees hoe ISM eCompany haar klanten heeft geholpen ten tijde van de coronacrisis en leer hoe u deze acties kunt inzetten voor uw eigen organisatie

Ook interessant

  • [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...

    Monique Zwanenburg   
    6 August 2020   

  • [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing video |

    Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog nauwelijks automatisc...

    Monique Zwanenburg   
    6 August 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    3 August 2020   

Meer van ISM eCompany

  • Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Conversie-optimalisatie blog |

    Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakke...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

  • In één jaar 50% meer omzet uit e-mailmarketing

    In één jaar 50% meer omzet uit e-mailmarketing

    E-mailmarketing blog |

    Tommy Teleshopping is voor veel mensen geen onbekende naam. Het bereik via tv is...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020