ISM eCompany 29 May 2020
De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, retailers en groothandels voelbaar. Binnen veel organisaties worden budgetten beperkt, moeten online marketingactiviteiten worden geschrapt en ook de gestelde doelstellingen moeten daardoor aangepast worden. Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis, leest u in deze whitepaper.
Ook ten tijde van de coronacrisis heeft ISM eCompany zich volledig ingezet om haar klanten zo goed mogelijk te helpen. Ontdek in deze whitepaper hoe ISM eCompany heeft geholpen op het gebied van op het gebied van online marketing, online marketingstrategie, digitale strategie en techniek.
Lees hoe ISM eCompany haar klanten heeft geholpen ten tijde van de coronacrisis en leer hoe u deze acties kunt inzetten voor uw eigen organisatie
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021
video Webinar duurzaamheid |
Hoe duurzaam is de e-commerce business?
ISM eCompany
29 May 2020
Conversie-optimalisatie blog |
De inhoud van een homepage is erg belangrijk. Niet alleen omdat de homepage een ...
ISM eCompany
29 May 2020
Conversie-optimalisatie whitepaper video Digitale transformatie
Onlangs was ISM eCompany voorzitter bij twee expertgroepen van ShoppingTomorrow,...
ISM eCompany
29 May 2020