Hoe realiseert u meer digitale omzet met een gelijkblijvend aantal bezoekers?

Whitepaper

Jurjen Jongejan    19 January 2017   

Lees het bluepaper van de expertgroep revenue optimization. Bezoekersverkeer naar uw webwinkel krijgen wordt steeds duurder en dus is het van belang dat uw webwinkelbezoekers steeds meer opleveren. Daarom onderzocht de expertgroep Revenue Optimization, onderdeel van ShoppingTomorrow, hoe u meer digitale omzet realiseert met een gelijkblijvend aantal bezoekers.

Ontvang de bluepaper direct

Experts over conversie-optimalisatie Wat vindt u in deze bluepaper?

In de expertgroep waar ISM'er Jurjen Jongejan voorzitter van is, zaten specialisten van Bol.com, Transavia, Bax-shop, Hobbygigant.nl, Hunkemöller, Intergamma, BCC, Difrax, Sanoma, Mintminds, Euroflorist en Google. Door de grote bron aan ervaring en expertise leest u in de bluepaper praktische handvatten en strategieën op het gebied van datagedreven conversie-optimalisatie.

Shopping tomorrow

Inhoud Wat leest u in de bluepaper?

U leest waarom conversie-optimalisatie essentieel is en over het proces van datagedreven conversie-optimalisatie. Maar ook over wat de beste aanpak is om potentiële verbeteringen te prioriteren, hoe u een testplan en een hypothese opstelt en hoe u leerpunten deelt in de organisatie. Daarnaast komt u er achter wat de do's en dont's voor het analyseren van A/B-testresultaten.

Geschreven door:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Geschreven door:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

Meer van Jurjen Jongejan

  • Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbelt u uw conversie!

    Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbelt u uw conversie!

    Strategie Online marketingstrategie whitepaper |

    Is uw conversiepercentage op mobiel nog steeds zo laag in vergelijking met deskt...

    Jurjen Jongejan   
    19 January 2017   

  • ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    Strategie Online marketingstrategie whitepaper |

    De expertgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow bestaat uit 20 conversi...

    Jurjen Jongejan   
    19 January 2017   

  • 4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

    4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

    Strategie Online marketingstrategie whitepaper

    Op basis van onderbuikgevoel haal je niet het maximale uit je webshop en online ...

    Jurjen Jongejan   
    19 January 2017