Jurjen Jongejan 19 January 2017
Lees het bluepaper van de expertgroep revenue optimization. Bezoekersverkeer naar uw webwinkel krijgen wordt steeds duurder en dus is het van belang dat uw webwinkelbezoekers steeds meer opleveren. Daarom onderzocht de expertgroep Revenue Optimization, onderdeel van ShoppingTomorrow, hoe u meer digitale omzet realiseert met een gelijkblijvend aantal bezoekers.
In de expertgroep waar ISM'er Jurjen Jongejan voorzitter van is, zaten specialisten van Bol.com, Transavia, Bax-shop, Hobbygigant.nl, Hunkemöller, Intergamma, BCC, Difrax, Sanoma, Mintminds, Euroflorist en Google. Door de grote bron aan ervaring en expertise leest u in de bluepaper praktische handvatten en strategieën op het gebied van datagedreven conversie-optimalisatie.
U leest waarom conversie-optimalisatie essentieel is en over het proces van datagedreven conversie-optimalisatie. Maar ook over wat de beste aanpak is om potentiële verbeteringen te prioriteren, hoe u een testplan en een hypothese opstelt en hoe u leerpunten deelt in de organisatie. Daarnaast komt u er achter wat de do's en dont's voor het analyseren van A/B-testresultaten.
Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.
Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
19 January 2017
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet |
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
19 January 2017
Strategie Online marketing Online marketingstrategie blog
Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...
Jurjen Jongejan
19 January 2017