Kees Beckeringh 11 December 2019
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis loopt u risico om uw doelgroep mis te lopen en daarmee niet uw e-commercedoelstelling te behalen. Tijd om uw online marketingstrategie aan de hand van deze invultemplate in kaart te brengen.
Stel aan de hand van drie stappen een online marketingstrategie op: de basis van uw online marketingstrategie, de kansen binnen de klantreis en het omzetten van kansen naar geprioriteerde acties.
In drie stappen naar een effectieve online marketingstrategie.
Als Online Marketing Strateeg houdt Kees zich bezig met alle strategische vraagstukken omtrent online marketing. Zo helpt hij klanten hun bedrijfsstrategie te vertalen naar een passende online marketingstrategie.
Als Online Marketing Strateeg houdt Kees zich bezig met alle strategische vraagstukken omtrent online marketing. Zo helpt hij klanten hun bedrijfsstrategie te vertalen naar een passende online marketingstrategie.
Personalisatie Online marketingstrategie presentatie |
Een centraal klantbeeld is van groot belang voor personalisatie
Patty Bastiaansen
19 January 2021
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Welke e-commercetrends moet je kennen?
Sander Lems
12 November 2020
Online marketing Online marketingstrategie video
Wat staat er in 2021 te gebeuren op het gebied van digital (e-commerce) marketin...
Sander Lems
12 November 2020
Online marketing Online marketingstrategie video |
Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...
Kees Beckeringh
11 December 2019
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
11 December 2019
SEO blog
Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...
Kees Beckeringh
11 December 2019