Google Ads: 7 optimalisatietips voor webshops

Whitepaper

Thuy Mai Tran    21 November 2018   

SEA voor e-commerce is een vak apart. Zo heeft de inrichting van uw account veel impact op de kwaliteit van uw analyses - en daarmee ook het rendement van uw campagnes! Hoe zorgt u ervoor dat uw campagnestructuur ingericht is op uw  KPI's zodat u een hoger ROI behaalt, en waarom is het verstandig om te adverteren op uw eigen merknaam? Deze whitepaper is een aanrader voor eenieder die geen antwoord heeft op deze vragen. 

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in de whitepaper?

Google Ads campagnes inrichten voor uw webshop is niet zo simpel als dat het lijkt. Deze whitepaper geeft 7 tips waarmee u goed beslagen ten ijs komt.

7 tips webshops SEA

Daarom moet u deze whitepaper lezen

Deze whitepaper bevat tips over het samenstellen van uw advertenties en voor het kiezen van een optimale campagnestructuur. Met duidelijke praktijkvoorbeelden bevat deze whitepaper alles wat u nodig heeft om uw advertenties te optimaliseren.

Geschreven door:

Thuy Mai Tran SEA-consultant

Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA-consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany
Geschreven door:

Thuy Mai Tran SEA-consultant

Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA-consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
    17 February 2022   

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    3 February 2022   

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

Meer van Thuy Mai Tran

  • De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    SEO blog |

    Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2018   

  • Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Online marketing SEA whitepaper |

    Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2018   

  • [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    Online marketing SEA presentatie

    Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2018