In Google adverteren op eigen merknaam? Met dit stappenplan ontdekt u of het rendabel is

Whitepaper

Inge Wessels    16 November 2019   

Vrijwel iedere adverteerder doet het zonder erbij na te denken: in Google adverteren op eigen merknaam. Gek is het niet. Zo’n campagne genereert vaak een hoog rendement en voorkomt dat concurrenten potentiële klanten onder uw neus vandaan kapen. Vanuit SEA-oogpunt is adverteren op uw eigen merknaam dus een goede strategie. Maar is het de investering waard als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) ook al op nummer één staat op uw merknaam?

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Het adverteren op eigen merknaam levert vaak een hoog rendement op. Deze whitepaper laat zien of het de investering daadwerkelijk waard is als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) al op nummer één staat op uw merknaam.

voorbeeld whitepaper adverteren op merknaam

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert aan de hand van een korte checklist en een stappenplan hoe u kunt testen of het voor u interessant is om te testen met het niet adverteren op eigen merknaam.

Ook interessant

  • Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    SEA blog |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    Ralph van Woensel   
    30 March 2020   

  • De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    SEA blog |

    Zoek jij ook wel eens naar Google Shopping-advertenties van je eigen webshop? Gr...

    Ralph van Woensel   
    24 March 2020   

  • Is ‘slim bieden’ binnen Google Ads rendabel voor jou? Test het!

    Is ‘slim bieden’ binnen Google Ads rendabel voor jou? Test het!

    SEA blog

    Slim bieden, op papier klinkt deze functionaliteit van Google Ads ideaal: het be...

    Feiko Bierman   
    19 March 2020