Inge Wessels 16 November 2019
Vrijwel iedere adverteerder doet het zonder erbij na te denken: in Google adverteren op eigen merknaam. Gek is het niet. Zo’n campagne genereert vaak een hoog rendement en voorkomt dat concurrenten potentiële klanten onder uw neus vandaan kapen. Vanuit SEA-oogpunt is adverteren op uw eigen merknaam dus een goede strategie. Maar is het de investering waard als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) ook al op nummer één staat op uw merknaam?
Het adverteren op eigen merknaam levert vaak een hoog rendement op. Deze whitepaper laat zien of het de investering daadwerkelijk waard is als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) al op nummer één staat op uw merknaam.
U leert aan de hand van een korte checklist en een stappenplan hoe u kunt testen of het voor u interessant is om te testen met het niet adverteren op eigen merknaam.
SEA Display advertising blog Online Advertising |
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
24 November 2020
Online marketing SEA blog |
Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...
Carmen Wielaard
10 November 2020
Online marketing SEA presentatie
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Ralph van Woensel
3 November 2020