In Google adverteren op eigen merknaam? Met dit stappenplan ontdekt u of het rendabel is

Whitepaper

Inge Wessels    16 November 2019   

Vrijwel iedere adverteerder doet het zonder erbij na te denken: in Google adverteren op eigen merknaam. Gek is het niet. Zo’n campagne genereert vaak een hoog rendement en voorkomt dat concurrenten potentiële klanten onder uw neus vandaan kapen. Vanuit SEA-oogpunt is adverteren op uw eigen merknaam dus een goede strategie. Maar is het de investering waard als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) ook al op nummer één staat op uw merknaam?

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Het adverteren op eigen merknaam levert vaak een hoog rendement op. Deze whitepaper laat zien of het de investering daadwerkelijk waard is als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) al op nummer één staat op uw merknaam.

voorbeeld whitepaper adverteren op merknaam

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert aan de hand van een korte checklist en een stappenplan hoe u kunt testen of het voor u interessant is om te testen met het niet adverteren op eigen merknaam.

Ook interessant

  • Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Online marketing SEA whitepaper |

    Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?

    Ralph van Woensel   
    29 January 2020   

  • In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    Online marketing SEA whitepaper |

    Online marketingbudgetten zijn vaak niet oneindig, daarom moet u kiezen waarvoor...

    Marende van Dieren   
    23 January 2020   

  • In 5 stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    In 5 stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    Online marketing SEA whitepaper

    Budgetten zijn vaak niet oneindig. Hoe zet u ze slim in?

    Marende van Dieren   
    23 January 2020