In Google adverteren op eigen merknaam? Met dit stappenplan ontdekt u of het rendabel is

Whitepaper

Inge Wessels    16 November 2019   

Vrijwel iedere adverteerder doet het zonder erbij na te denken: in Google adverteren op eigen merknaam. Gek is het niet. Zo’n campagne genereert vaak een hoog rendement en voorkomt dat concurrenten potentiële klanten onder uw neus vandaan kapen. Vanuit SEA-oogpunt is adverteren op uw eigen merknaam dus een goede strategie. Maar is het de investering waard als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) ook al op nummer één staat op uw merknaam?

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Het adverteren op eigen merknaam levert vaak een hoog rendement op. Deze whitepaper laat zien of het de investering daadwerkelijk waard is als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) al op nummer één staat op uw merknaam.

voorbeeld whitepaper adverteren op merknaam

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert aan de hand van een korte checklist en een stappenplan hoe u kunt testen of het voor u interessant is om te testen met het niet adverteren op eigen merknaam.

Ook interessant

  • Biedt op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Biedt op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Online marketing SEA whitepaper |

    Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019   

  • Dit heb je gemist bij de Masterclass Online Advertising (SEA)

    Dit heb je gemist bij de Masterclass Online Advertising (SEA)

    Online marketing SEA whitepaper |

    Dat Online Advertising (SEA) een belangrijk onderdeel is van de online marketing...

    Marissa van der Vliet   
    26 November 2019   

  • Online Advertising: de trends van 2020

    Online Advertising: de trends van 2020

    Online marketing SEA whitepaper

    Wat zijn de online advertising trends van 2020?

    Jovanka Pavlovic   
    21 November 2019