In Google adverteren op eigen merknaam? Met dit stappenplan ontdekt u of het rendabel is

Whitepaper

Inge Wessels    16 November 2019   

Vrijwel iedere adverteerder doet het zonder erbij na te denken: in Google adverteren op eigen merknaam. Gek is het niet. Zo’n campagne genereert vaak een hoog rendement en voorkomt dat concurrenten potentiële klanten onder uw neus vandaan kapen. Vanuit SEA-oogpunt is adverteren op uw eigen merknaam dus een goede strategie. Maar is het de investering waard als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) ook al op nummer één staat op uw merknaam?

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Het adverteren op eigen merknaam levert vaak een hoog rendement op. Deze whitepaper laat zien of het de investering daadwerkelijk waard is als u organisch (in de niet-betaalde zoekresultaten) al op nummer één staat op uw merknaam.

voorbeeld whitepaper adverteren op merknaam

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert aan de hand van een korte checklist en een stappenplan hoe u kunt testen of het voor u interessant is om te testen met het niet adverteren op eigen merknaam.

Ook interessant

  • Nieuw binnen Google Shopping: gratis klikken en dus verkopen

    Nieuw binnen Google Shopping: gratis klikken en dus verkopen

    Online marketing SEA blog |

    Het klinkt te mooi om waar te zijn: gratis je producten tonen in het Google Shop...

    Jovanka Pavlovic   
    30 September 2020   

  • [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe stuur je aan op het ROPO-effect?

    Jovanka Pavlovic   
    25 June 2020   

  • [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA video

    Veel winkels waren de afgelopen weken gesloten door het coronavirus. Maar we zie...

    Jovanka Pavlovic   
    25 June 2020