Best practice conversiedoelen in Google Ads

Whitepaper

Ralph van Woensel    25 May 2020   

Zoveel mogelijk verkeer naar de webshop toesturen en vervolgens zoveel mogelijk verkopen. Het is het doel van iedere e-commercemanager. Google Ads-campagnes worden vaak ingezet om zoveel mogelijk verkeer naar de webshop te sturen. De kwaliteit van dit verkeer wordt echter vaak foutief of niet optimaal doorgemeten. Zonde, want daardoor loopt u een hoop omzet mis. Door conversiedoelen op de juiste manier in te stellen bent u in staat om de kwaliteit van het verkeer juist te beoordelen en daar optimaal op aan te sturen.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Door conversiedoelen op de juiste manier in te stellen bent u in staat om de kwaliteit van uw verkeer juist te beoordelen en daar optimaal op aan te sturen. In deze whitepaper leest u wat conversiedoelen zijn en hoe u ze kunt inzetten.

Inhoud whitepaper conversiedoelen

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert hoe u in drie stappen conversiedoelen kunt inrichten in uw Google Ads-account.

Geschreven door:

Ralph van Woensel Online Advertising Consultant & Strateeg

Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en helpt, samen met zijn team van Online Advertising Consultants, klanten om maximaal resultaat uit hun online budget te halen. Gedreven door innovatie en data optimaliseert hij de online advertising kanalen van klanten als Primera, Igo Promo en Jeroen Beekman.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany
Geschreven door:

Ralph van Woensel Online Advertising Consultant & Strateeg

Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en helpt, samen met zijn team van Online Advertising Consultants, klanten om maximaal resultaat uit hun online budget te halen. Gedreven door innovatie en data optimaliseert hij de online advertising kanalen van klanten als Primera, Igo Promo en Jeroen Beekman.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe stuur je aan op het ROPO-effect?

    Jovanka Pavlovic   
    25 June 2020   

  • [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA video |

    Veel winkels waren de afgelopen weken gesloten door het coronavirus. Maar we zie...

    Jovanka Pavlovic   
    25 June 2020   

  • Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Online marketing SEA whitepaper

    Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binn...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

Meer van Ralph van Woens...

  • [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...

    Ralph van Woensel   
    25 May 2020   

  • [Presentatie] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Presentatie] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

     Welke metingen stel je in om je campagnes succesvol aan te sturen?

    Ralph van Woensel   
    25 May 2020   

  • De succesformule voor Dynamische Remarketing in Google Ads

    De succesformule voor Dynamische Remarketing in Google Ads

    Dynamische remarketing campagnes zijn een effectieve methode om websitebezoekers...

    Ralph van Woensel   
    25 May 2020