Best practice conversiedoelen in Google Ads

Whitepaper

Ralph van Woensel    25 May 2020   

Zoveel mogelijk verkeer naar de webshop toesturen en vervolgens zoveel mogelijk verkopen. Het is het doel van iedere e-commercemanager. Google Ads-campagnes worden vaak ingezet om zoveel mogelijk verkeer naar de webshop te sturen. De kwaliteit van dit verkeer wordt echter vaak foutief of niet optimaal doorgemeten. Zonde, want daardoor loopt u een hoop omzet mis. Door conversiedoelen op de juiste manier in te stellen bent u in staat om de kwaliteit van het verkeer juist te beoordelen en daar optimaal op aan te sturen.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Door conversiedoelen op de juiste manier in te stellen bent u in staat om de kwaliteit van uw verkeer juist te beoordelen en daar optimaal op aan te sturen. In deze whitepaper leest u wat conversiedoelen zijn en hoe u ze kunt inzetten.

Inhoud whitepaper conversiedoelen

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert hoe u in drie stappen conversiedoelen kunt inrichten in uw Google Ads-account.

Geschreven door:

Ralph van Woensel Online Advertising Consultant & Strateeg

Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en helpt, samen met zijn team van Online Advertising Consultants, klanten om maximaal resultaat uit hun online budget te halen. Gedreven door innovatie en data optimaliseert hij de online advertising kanalen van klanten als Primera, Igo Promo en Jeroen Beekman.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany
Geschreven door:

Ralph van Woensel Online Advertising Consultant & Strateeg

Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en helpt, samen met zijn team van Online Advertising Consultants, klanten om maximaal resultaat uit hun online budget te halen. Gedreven door innovatie en data optimaliseert hij de online advertising kanalen van klanten als Primera, Igo Promo en Jeroen Beekman.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
    14 December 2021   

  • The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    SEA blog Online Advertising |

    Vrijdag 26 november is het alweer Black Friday, met de maandag daarna Cyber Mond...

    Casper Haase   
    22 November 2021   

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    13 October 2021   

Meer van Ralph van Woens...

  • Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    SEA Display advertising blog Online Advertising |

    Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...

    Ralph van Woensel   
    25 May 2020   

  • [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    Online marketing SEA presentatie |

    Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

    Ralph van Woensel   
    25 May 2020   

  • [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    Online marketing SEA video

    Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...

    Ralph van Woensel   
    25 May 2020