Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

Whitepaper

Thuy Mai Tran    10 December 2019   

Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkheden die Google Ads biedt voor uw campagnes. Zo kunt u kijken naar de locaties waar uw advertenties worden vertoond, het tijdstip, het type apparaat waarop uw advertentie wordt bekeken en nog veel meer. Maar kijkt u ook hoe relevant uw bezoekers zijn? Relevante bezoekers converteren en zorgen dus voor een hoger rendement. 

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Zonder relevante bezoekers bereikt u niet het maximale resultaat met uw campagnes. In deze whitepaper leest u hoe u uw meest waardevolle doelgroepen bereikt.

Waarom moet u gebruikmaken van Google Ads-scripts

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert hoe u met behulp van drie Google Ads-scripts uw meest waardevolle doelgroepen bereikt.

Geschreven door:

Thuy Mai Tran SEA Consultant

Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA Consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany
Geschreven door:

Thuy Mai Tran SEA Consultant

Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA Consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe stuur je aan op het ROPO-effect?

    Jovanka Pavlovic   
    25 June 2020   

  • [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA video |

    Veel winkels waren de afgelopen weken gesloten door het coronavirus. Maar we zie...

    Jovanka Pavlovic   
    25 June 2020   

  • Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Online marketing SEA whitepaper

    Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binn...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

Meer van Thuy Mai Tran

  • Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Online marketing SEA whitepaper |

    Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019   

  • [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019   

  • Google Ads: 7 optimalisatietips voor webshops

    Google Ads: 7 optimalisatietips voor webshops

    Online marketing SEA whitepaper

    SEA voor e-commerce is een vak apart. Zo heeft de inrichting van uw account veel...

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019