Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

Whitepaper

Thuy Mai Tran    10 December 2019   

Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkheden die Google Ads biedt voor uw campagnes. Zo kunt u kijken naar de locaties waar uw advertenties worden vertoond, het tijdstip, het type apparaat waarop uw advertentie wordt bekeken en nog veel meer. Maar kijkt u ook hoe relevant uw bezoekers zijn? Relevante bezoekers converteren en zorgen dus voor een hoger rendement. 

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Zonder relevante bezoekers bereikt u niet het maximale resultaat met uw campagnes. In deze whitepaper leest u hoe u uw meest waardevolle doelgroepen bereikt.

Waarom moet u gebruikmaken van Google Ads-scripts

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert hoe u met behulp van drie Google Ads-scripts uw meest waardevolle doelgroepen bereikt.

Geschreven door:

Thuy Mai Tran SEA Consultant

Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA Consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany
Geschreven door:

Thuy Mai Tran SEA Consultant

Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA Consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
    17 February 2022   

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    3 February 2022   

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

Meer van Thuy Mai Tran

  • De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    SEO blog |

    Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019   

  • Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Online marketing SEA whitepaper |

    Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019   

  • [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    Online marketing SEA presentatie

    Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019