Thuy Mai Tran 10 December 2019
Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkheden die Google Ads biedt voor uw campagnes. Zo kunt u kijken naar de locaties waar uw advertenties worden vertoond, het tijdstip, het type apparaat waarop uw advertentie wordt bekeken en nog veel meer. Maar kijkt u ook hoe relevant uw bezoekers zijn? Relevante bezoekers converteren en zorgen dus voor een hoger rendement.
Zonder relevante bezoekers bereikt u niet het maximale resultaat met uw campagnes. In deze whitepaper leest u hoe u uw meest waardevolle doelgroepen bereikt.
U leert hoe u met behulp van drie Google Ads-scripts uw meest waardevolle doelgroepen bereikt.
Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA Consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.
Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA Consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
SEO blog |
Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...
Thuy Mai Tran
10 December 2019
Online marketing SEA whitepaper |
Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...
Thuy Mai Tran
10 December 2019
Online marketing SEA presentatie
Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?
Thuy Mai Tran
10 December 2019