Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

Whitepaper

Thuy Mai Tran    10 December 2019   

Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkheden die Google Ads biedt voor uw campagnes. Zo kunt u kijken naar de locaties waar uw advertenties worden vertoond, het tijdstip, het type apparaat waarop uw advertentie wordt bekeken en nog veel meer. Maar kijkt u ook hoe relevant uw bezoekers zijn? Relevante bezoekers converteren en zorgen dus voor een hoger rendement. 

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Zonder relevante bezoekers bereikt u niet het maximale resultaat met uw campagnes. In deze whitepaper leest u hoe u uw meest waardevolle doelgroepen bereikt.

Waarom moet u gebruikmaken van Google Ads-scripts

Daarom moet u deze whitepaper lezen

U leert hoe u met behulp van drie Google Ads-scripts uw meest waardevolle doelgroepen bereikt.

Geschreven door:

Thuy Mai Tran SEA Consultant

Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA Consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany
Geschreven door:

Thuy Mai Tran SEA Consultant

Al tijdens het volgen van de master in marketing aan de Erasmus Universiteit, had Thuy interesse in online advertising en e-commerce. Nu is ze werkzaam bij ISM eCompany en is ze als SEA Consultant verantwoordelijk voor klanten als Lobbes en Simon Lévelt.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    SEA Display advertising blog Online Advertising |

    Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...

    Ralph van Woensel   
    24 November 2020   

  • YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    Online marketing SEA blog |

    Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...

    Carmen Wielaard   
    10 November 2020   

  • [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    Online marketing SEA presentatie

    Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

    Ralph van Woensel   
    3 November 2020   

Meer van Thuy Mai Tran

  • De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    SEO blog |

    Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019   

  • Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Online marketing SEA whitepaper |

    Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019   

  • [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    Online marketing SEA presentatie

    Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

    Thuy Mai Tran   
    10 December 2019