Marende van Dieren 18 September 2019
Een speld vinden in een hooiberg? Deze bekende uitspraak heeft meer te maken met zoekmachine adverteren dan u zou denken. Veel Google Ads-accounts zien er namelijk uit als een grote, onoverzichtelijke hooiberg. Ontdekken waarom u uw omzetdoel voor Google Ads-campagnes niet behaalt, is een grote uitdaging als u geen structuur heeft aangebracht in uw account. En als u uw doelen wél behaalt dan is het signaleren van verbeterkansen praktisch onmogelijk. Het aanbrengen van structuur is met de juiste aanpak overigens niet moeilijk.
Een goede accountstructuur vormt de basis van uw Google Ads-campagnes. Deze whitepaper laat u zien hoe u een goede accountstructuur opzet.
In deze whitepaper leert u aan de hand van duidelijke voorbeelden hoe u een goede accountstructuur opzet.
SEA Display advertising blog Online Advertising |
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
24 November 2020
Online marketing SEA blog |
Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...
Carmen Wielaard
10 November 2020
Online marketing SEA presentatie
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Ralph van Woensel
3 November 2020