Dé gids voor een doeltreffende Google Ads-accountstructuur

Whitepaper

Marende van Dieren    18 September 2019   

Een speld vinden in een hooiberg? Deze bekende uitspraak heeft meer te maken met zoekmachine adverteren dan u zou denken. Veel Google Ads-accounts zien er namelijk uit als een grote, onoverzichtelijke hooiberg. Ontdekken waarom u uw omzetdoel voor Google Ads-campagnes niet behaalt, is een grote uitdaging als u geen structuur heeft aangebracht in uw account. En als u uw doelen wél behaalt dan is het signaleren van verbeterkansen praktisch onmogelijk. Het aanbrengen van structuur is met de juiste aanpak overigens niet moeilijk.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Een goede accountstructuur vormt de basis van uw Google Ads-campagnes. Deze whitepaper laat u zien hoe u een goede accountstructuur opzet.

bouwstenen google ads

Daarom moet u deze whitepaper lezen

In deze whitepaper leert u aan de hand van duidelijke voorbeelden hoe u een goede accountstructuur opzet.

Ook interessant

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
    17 February 2022   

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    3 February 2022   

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022