Dé gids voor een doeltreffende Google Ads-accountstructuur

Whitepaper

Marende van Dieren    18 September 2019   

Een speld vinden in een hooiberg? Deze bekende uitspraak heeft meer te maken met zoekmachine adverteren dan u zou denken. Veel Google Ads-accounts zien er namelijk uit als een grote, onoverzichtelijke hooiberg. Ontdekken waarom u uw omzetdoel voor Google Ads-campagnes niet behaalt, is een grote uitdaging als u geen structuur heeft aangebracht in uw account. En als u uw doelen wél behaalt dan is het signaleren van verbeterkansen praktisch onmogelijk. Het aanbrengen van structuur is met de juiste aanpak overigens niet moeilijk.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Een goede accountstructuur vormt de basis van uw Google Ads-campagnes. Deze whitepaper laat u zien hoe u een goede accountstructuur opzet.

bouwstenen google ads

Daarom moet u deze whitepaper lezen

In deze whitepaper leert u aan de hand van duidelijke voorbeelden hoe u een goede accountstructuur opzet.

Ook interessant

  • Nieuw binnen Google Shopping: gratis klikken en dus verkopen

    Nieuw binnen Google Shopping: gratis klikken en dus verkopen

    Online marketing SEA blog |

    Het klinkt te mooi om waar te zijn: gratis je producten tonen in het Google Shop...

    Jovanka Pavlovic   
    12 May 2020   

  • Discovery Ads: de nieuwste feature binnen Google Ads

    Discovery Ads: de nieuwste feature binnen Google Ads

    SEA blog |

    Display campagnes maken al geruime tijd onderdeel uit van het online advertentie...

    Marende van Dieren   
    21 April 2020   

  • [Video] Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    [Video] Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Online marketing SEA video

    Vanuit de online marketingstrategie is er een doelstelling voor SEA bepaald. Maa...

    Ralph van Woensel   
    16 April 2020