Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

Whitepaper

Carmen Wielaard    23 June 2020   

Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binnen Google Ads, maar toch zijn online marketeers vaak huiverig om dergelijke biedstrategieën in te zetten voor het aansturen van campagnes. Zonde, want automatisch bieden, ook wel ‘slim bieden’ genoemd, kan een hoop voordelen opleveren. In deze whitepaper ontdek je hoe je slim bieden testgewijs inzet, zodat je controle houdt over je campagne-aansturing.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vind je in deze whitepaper?

Je leert hoe je automatische biedstrategieeen testgewijs inzet, zodat je controle houdt over je campagne-aansturing.

Preview whitepaper slim bieden

Daarom moet je deze whitepaper lezen

Slim bieden kan een hoop voordelen opleveren. Je moet echter wel weten hoe je dit inzet. Hoe je er je voordeel mee kunt doen, lees je in deze whitepaper.

Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259
Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259

Ook interessant

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    13 October 2021   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper |

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    20 April 2021   

  • Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper

    Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...

    Feiko Bierman   
    2 April 2021   

Meer van Carmen Wielaard

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper |

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

  • [Video] De Hagakure methode: zo versimpel je de structuur van jouw Google Ads-account voor optimaal resultaat en meer automatisering

    [Video] De Hagakure methode: zo versimpel je de structuur van jouw Google Ads-account voor optimaal resultaat en meer automatisering

    SEA video Online Advertising

    Google heeft steeds slimmere machine learning algoritmes en jij als retailer, me...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020