Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

Whitepaper

Carmen Wielaard    23 June 2020   

Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binnen Google Ads, maar toch zijn online marketeers vaak huiverig om dergelijke biedstrategieën in te zetten voor het aansturen van campagnes. Zonde, want automatisch bieden, ook wel ‘slim bieden’ genoemd, kan een hoop voordelen opleveren. In deze whitepaper ontdek je hoe je slim bieden testgewijs inzet, zodat je controle houdt over je campagne-aansturing.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vind je in deze whitepaper?

Je leert hoe je automatische biedstrategieeen testgewijs inzet, zodat je controle houdt over je campagne-aansturing.

Preview whitepaper slim bieden

Daarom moet je deze whitepaper lezen

Slim bieden kan een hoop voordelen opleveren. Je moet echter wel weten hoe je dit inzet. Hoe je er je voordeel mee kunt doen, lees je in deze whitepaper.

Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259
Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259

Ook interessant

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
    17 February 2022   

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    3 February 2022   

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

Meer van Carmen Wielaard

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020