Carmen Wielaard 23 June 2020
Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binnen Google Ads, maar toch zijn online marketeers vaak huiverig om dergelijke biedstrategieën in te zetten voor het aansturen van campagnes. Zonde, want automatisch bieden, ook wel ‘slim bieden’ genoemd, kan een hoop voordelen opleveren. In deze whitepaper ontdek je hoe je slim bieden testgewijs inzet, zodat je controle houdt over je campagne-aansturing.
Je leert hoe je automatische biedstrategieeen testgewijs inzet, zodat je controle houdt over je campagne-aansturing.
Slim bieden kan een hoop voordelen opleveren. Je moet echter wel weten hoe je dit inzet. Hoe je er je voordeel mee kunt doen, lees je in deze whitepaper.
Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.
Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
23 June 2020
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
23 June 2020
Online marketing SEA whitepaper
Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...
Carmen Wielaard
23 June 2020