Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

Whitepaper

Carmen Wielaard    23 June 2020   

Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binnen Google Ads, maar toch zijn online marketeers vaak huiverig om dergelijke biedstrategieën in te zetten voor het aansturen van campagnes. Zonde, want automatisch bieden, ook wel ‘slim bieden’ genoemd, kan een hoop voordelen opleveren. In deze whitepaper ontdek je hoe je slim bieden testgewijs inzet, zodat je controle houdt over je campagne-aansturing.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat vind je in deze whitepaper?

Je leert hoe je automatische biedstrategieeen testgewijs inzet, zodat je controle houdt over je campagne-aansturing.

Preview whitepaper slim bieden

Daarom moet je deze whitepaper lezen

Slim bieden kan een hoop voordelen opleveren. Je moet echter wel weten hoe je dit inzet. Hoe je er je voordeel mee kunt doen, lees je in deze whitepaper.

Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259
Geschreven door:

Carmen Wielaard Online Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259

Ook interessant

  • Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    SEA Display advertising blog Online Advertising |

    Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...

    Ralph van Woensel   
    24 November 2020   

  • YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    Online marketing SEA blog |

    Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...

    Carmen Wielaard   
    10 November 2020   

  • [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    Online marketing SEA presentatie

    Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

    Ralph van Woensel   
    3 November 2020   

Meer van Carmen Wielaard

  • YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    Online marketing SEA blog |

    Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

  • Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Online marketing SEA whitepaper |

    Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binn...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

  • [Video] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    [Video] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    Online marketing SEA video

    Ben je benieuwd hoe je met YouTube- en display advertising je search- en shoppin...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020