39 SEO tips voor fashion retailers

Whitepaper

Jurjen Jongejan    12 September 2016   

Welke Fashion retailers hebben SEO al goed in orde en wat valt er nog te verbeteren? Verkeer naar uw webshop is onmisbaar. Maar uit onderzoek van PwC in 2012 bleek dat retailers met fysieke winkels het zeer uitdagend vinden om hun webshop te optimaliseren voor zoekmachines. In deze whitepaper leest u daarom op basis van eigen onderzoek uit 2013 op welke onderdelen webshops in de fashion branche beter kunnen optimaliseren.

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Concreet onderzoek met cases op welke SEO-criteria honderd fashion webshops zijn beoordeeld. U krijgt uitleg over verschillende SEO-strategieën en -theorieën en duidelijke voorbeelden. Daarnaast wordt het verschil in SEO tussen mono- en multibrand fashion webshops uitgelegd. Vervolgens ontvangt u 39 SEO-tips.

Fashion store for male clothes

Context Wat kunt u verwachten in de whitepaper?

In het onderzoek zijn honderd moderetailers onderzocht met minimaal één fysieke vestiging. Slechts 16 procent scoorde een voldoende voor hun SEO-activiteiten. De meesten maakten nog grove basisfouten. Download de whitepaper voor alle resultaten!

Ook interessant

Ook interessant

Meer van Jurjen Jongejan

  • Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbelt u uw conversie!

    Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbelt u uw conversie!

    Online marketing SEO whitepaper |

    Is uw conversiepercentage op mobiel nog steeds zo laag in vergelijking met deskt...

    Jurjen Jongejan   
    12 September 2016   

  • ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    Online marketing SEO whitepaper |

    De expertgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow bestaat uit 20 conversi...

    Jurjen Jongejan   
    12 September 2016   

  • 4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

    4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

    Online marketing SEO whitepaper

    Op basis van onderbuikgevoel haal je niet het maximale uit je webshop en online ...

    Jurjen Jongejan   
    12 September 2016