Hét SEO Fashiononderzoek 2015

Whitepaper

Kees Beckeringh    12 September 2016   

Welke fashionretailers hebben SEO al goed in orde en wat valt er nog te verbeteren? Wij zien bij onze fashionklanten dat verkeer en omzet vanuit zoekmachines al jarenlang in de top staan. Een sterke SEO-strategie is daarom onmisbaar. Zeker als u bedenkt dat de (online) concurrentie nog steeds groeit en dat buitenlandse (online) moderetailers vaker de Nederlandse consument opzoeken. Onze SEO-specialisten onderzochten voor Het SEO Fashiononderzoek 2015 86 moderetailers met minimaal één fysieke winkel. Onze SEO-specialisten onderzochten voor Het SEO Fashiononderzoek 2015 86 moderetailers met minimaal één fysieke winkel.

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud: Wat leest u in het SEO Fashiononderzoek 2015?

Uitleg over welke twaalf hoofdcategorieën invloed hebben de ranking in zoekmachines, een overzicht met alle 52 getoetste SEO-factoren, de gemiddelde SEO-scores van 86 (online) fashion retailers, welke fashion webshops vergeleken met 2013 het meest vooruit/achteruit zijn gegaan met SEO, een toekomstvisie op SEO in fashion over vijf jaar en concrete SEO-tips waarmee u zich kunt onderscheiden van uw concurrenten.

fashion benchmark seo

SEO Onderzoek 2015 Fashionretailers

Download de whitepaper voor alle resultaten.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

Ook interessant

Meer van Kees Beckeringh

  • SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    Online marketing SEO whitepaper |

    Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...

    Kees Beckeringh   
    12 September 2016   

  • SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    Online marketing SEO whitepaper |

    Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?

    Kees Beckeringh   
    12 September 2016   

  • In 5 stappen naar een datagedreven online marketingstrategie

    In 5 stappen naar een datagedreven online marketingstrategie

    Online marketing SEO whitepaper

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    12 September 2016