Hét SEO Fashiononderzoek 2015

Whitepaper

Kees Beckeringh    12 September 2016   

Welke fashionretailers hebben SEO al goed in orde en wat valt er nog te verbeteren? Wij zien bij onze fashionklanten dat verkeer en omzet vanuit zoekmachines al jarenlang in de top staan. Een sterke SEO-strategie is daarom onmisbaar. Zeker als u bedenkt dat de (online) concurrentie nog steeds groeit en dat buitenlandse (online) moderetailers vaker de Nederlandse consument opzoeken. Onze SEO-specialisten onderzochten voor Het SEO Fashiononderzoek 2015 86 moderetailers met minimaal één fysieke winkel. Onze SEO-specialisten onderzochten voor Het SEO Fashiononderzoek 2015 86 moderetailers met minimaal één fysieke winkel.

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud: Wat leest u in het SEO Fashiononderzoek 2015?

Uitleg over welke twaalf hoofdcategorieën invloed hebben de ranking in zoekmachines, een overzicht met alle 52 getoetste SEO-factoren, de gemiddelde SEO-scores van 86 (online) fashion retailers, welke fashion webshops vergeleken met 2013 het meest vooruit/achteruit zijn gegaan met SEO, een toekomstvisie op SEO in fashion over vijf jaar en concrete SEO-tips waarmee u zich kunt onderscheiden van uw concurrenten.

fashion benchmark seo

SEO Onderzoek 2015 Fashionretailers

Download de whitepaper voor alle resultaten.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    [Video] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    Online marketing SEO video |

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in l inkbuilding  met als reden  om extr...

    Henne Bloem   
    23 April 2020   

  • [Presentatie] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    [Presentatie] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    Online marketing SEO presentatie |

    Hoe gaat u linkwaarde verspilling tegen?

    Henne Bloem   
    23 April 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing SEO whitepaper

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020   

Meer van Kees Beckeringh

  • [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
    12 September 2016   

  • [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    12 September 2016   

  • 5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...

    Kees Beckeringh   
    12 September 2016