Kees Beckeringh 12 September 2016
Hoe goed optimaliseren Nederlandse retailers in de woonbranche hun webshop voor zoekmachines? Online shoppen wordt ook in de woonbranche steeds gebruikelijker. Daarom onderzochten wij het SEO-niveau van 76 woonwebshops. Het resultaat: in de woonbranche behaalt 70 procent een onvoldoende met hun SEO-activiteiten! En dat terwijl ook online winkelen in de woonbranche steeds populairder wordt.
De gemiddelde SEO-scores van 76 woonwebshopwinkels, het gemiddelde resultaat van twaalf SEO-categorieën, een overzicht van de gemeten factoren, een korte samenvatting met de belangrijkste uitkomsten, concrete aandachtsgebieden waarmee u het verschil kunt maken in de woonbranche, een toekomstvisie van SEO in de woonbranche.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 April 2021
SEO video |
Ondanks het uitdagende jaar hebben veel retailers en merken toch een groei doorg...
Umut Terli
18 March 2021
SEO blog
Het nieuwe jaar is van start gegaan en dat betekent dat de SEO-trends en ontwikk...
Umut Terli
15 February 2021
Online marketing Online marketingstrategie video |
Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...
Kees Beckeringh
12 September 2016
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
12 September 2016
SEO blog
Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...
Kees Beckeringh
12 September 2016