Het SEO-volwassenheidsmodel

Whitepaper

Kees Beckeringh    27 February 2019   

Hoe zorgt u ervoor dat uw SEO-strategie meegroeit met uw bedrijf? Veel retailers en merken hebben moeite om topposities in relevante zoekresultaten te bereiken. Vaak is het lastig om een bepaalde oorzaak aan te duiden. Is deze situatie herkenbaar? In de bijgaande whitepaper vindt u het SEO-volwassenheidsmodel. Het model geeft u handvatten waarmee u groei met SEO waarborgt.

Ontvang de whitepaper direct

Waarom moet u de whitepaper over het SEO-volwassenheidsmodel lezen?

Het SEO-volwassenheidsmodel speciaal ontwikkeld voor webshops van retailers en merken. Het is een overzichtelijk model met per fase eisen waaraan u moet voldoen. U krijgt toelichtingen op iedere factor, inclusief duidelijke voorbeelden.

Preview-SEO-volwassenheidsmodel-inleiding

SEO Volwassenheidsmodel

Download de volledige whitepaper.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Online marketing SEO whitepaper |

    Door zoekmachine-optimalisatie (SEO) word je beter gevonden in Google. Maar als ...

    Jens Olsthoorn   
    5 September 2019   

  • Betaalde linkbuilding: zó bepaal je wat een linkje waard is

    Betaalde linkbuilding: zó bepaal je wat een linkje waard is

    Online marketing SEO whitepaper |

    Ga je aan de slag met linkbuilding? Lees je dan goed in, want je betaalt snel te...

    Giel van Balen   
    5 July 2019   

  • Template voor het aanvragen van linkbuildingartikelen

    Template voor het aanvragen van linkbuildingartikelen

    Online marketing SEO whitepaper

    Regelmatig publiceren bloggers linkbuildingartikelen die niet aan de verwachting...

    Marissa van der Vliet   
    5 July 2019   

Meer van Kees Beckeringh

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

    Online marketing SEO whitepaper |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Kees Beckeringh   
    27 February 2019   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Online marketing SEO whitepaper |

    Allerlei online marketingkanalen inzetten zodat de prestaties van de webshop toe...

    Kees Beckeringh   
    27 February 2019   

  • Hoe bepaalt u een goede SEO-doelstelling?

    Hoe bepaalt u een goede SEO-doelstelling?

    Online marketing SEO whitepaper

    Veel e-commercemanagers en SEO-marketeers vinden het ieder jaar formuleren van e...

    Kees Beckeringh   
    27 February 2019