Kees Beckeringh 27 February 2019
Hoe zorgt u ervoor dat uw SEO-strategie meegroeit met uw bedrijf? Veel retailers en merken hebben moeite om topposities in relevante zoekresultaten te bereiken. Vaak is het lastig om een bepaalde oorzaak aan te duiden. Is deze situatie herkenbaar? In de bijgaande whitepaper vindt u het SEO-volwassenheidsmodel. Het model geeft u handvatten waarmee u groei met SEO waarborgt.
Het SEO-volwassenheidsmodel speciaal ontwikkeld voor webshops van retailers en merken. Het is een overzichtelijk model met per fase eisen waaraan u moet voldoen. U krijgt toelichtingen op iedere factor, inclusief duidelijke voorbeelden.
Download de volledige whitepaper.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
12 January 2021
SEO blog |
Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...
Thuy Mai Tran
16 November 2020
Online marketing SEO benchmark
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 October 2020
Online marketing Online marketingstrategie video |
Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...
Kees Beckeringh
27 February 2019
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
27 February 2019
SEO blog
Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...
Kees Beckeringh
27 February 2019