Het SEO-volwassenheidsmodel

Whitepaper

Kees Beckeringh    27 February 2019   

Hoe zorgt u ervoor dat uw SEO-strategie meegroeit met uw bedrijf? Veel retailers en merken hebben moeite om topposities in relevante zoekresultaten te bereiken. Vaak is het lastig om een bepaalde oorzaak aan te duiden. Is deze situatie herkenbaar? In de bijgaande whitepaper vindt u het SEO-volwassenheidsmodel. Het model geeft u handvatten waarmee u groei met SEO waarborgt.

Ontvang de whitepaper direct

Waarom moet u de whitepaper over het SEO-volwassenheidsmodel lezen?

Het SEO-volwassenheidsmodel speciaal ontwikkeld voor webshops van retailers en merken. Het is een overzichtelijk model met per fase eisen waaraan u moet voldoen. U krijgt toelichtingen op iedere factor, inclusief duidelijke voorbeelden.

Preview-SEO-volwassenheidsmodel-inleiding

SEO Volwassenheidsmodel

Download de volledige whitepaper.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    [Presentatie] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    Online marketing SEO presentatie |

    Zo optimaliseer je de Core Web Vitals van jouw webshop

    Nick Jelsma   
    23 July 2020   

  • [Video] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    [Video] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    Online marketing SEO video |

    De essentie van zoekmachines is om de beste antwoorden aan de zoekvraag te koppe...

    Nick Jelsma   
    23 July 2020   

  • De SEO benchmark voor e-commerce: de belangrijkste resultaten

    De SEO benchmark voor e-commerce: de belangrijkste resultaten

    SEO

    Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...

    Henne Bloem   
    21 July 2020   

Meer van Kees Beckeringh

  • [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Online marketing Online marketingstrategie video |

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
    27 February 2019   

  • [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Online marketing Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    27 February 2019   

  • 5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    SEO blog

    Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...

    Kees Beckeringh   
    27 February 2019