Mark Trieling 26 October 2017
Google toont zoekresultaten steeds vaker op basis van locatie. Denk aan een Google Maps-vermelding in de algemene zoekopdrachten. Als u fysieke winkels heeft kunt u hier slim mee omgaan. ISM'er Mark legde uit welke aanpassingen u in de webshop moet doorvoeren om hoog in de lokale zoekresultaten van Google te ranken.
Toen Mark bij ons SEO consultant was bedacht hij samen met de klant een strategisch plan om de vindbaarheid van de webshop te vergroten. Hierbij focuste hij mij zich drie pijlers: techniek, content en linkbuilding.
Toen Mark bij ons SEO consultant was bedacht hij samen met de klant een strategisch plan om de vindbaarheid van de webshop te vergroten. Hierbij focuste hij mij zich drie pijlers: techniek, content en linkbuilding.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 April 2021
SEO video |
Ondanks het uitdagende jaar hebben veel retailers en merken toch een groei doorg...
Umut Terli
18 March 2021
SEO blog
Het nieuwe jaar is van start gegaan en dat betekent dat de SEO-trends en ontwikk...
Umut Terli
15 February 2021
Online marketing SEO presentatie |
Het hebben van sterke content en een goed geoptimaliseerd SEO-platform is niet v...
Mark Trieling
26 October 2017
Online marketing SEO video |
Het hebben van sterke content en een goed geoptimaliseerd SEO-platform is niet v...
Mark Trieling
26 October 2017
Online marketing SEO presentatie
Voor zoekmachine-optimalisatie (SEO) is linkbuilding een onmisbaar element. Vaak...
Mark Trieling
26 October 2017