Kees Beckeringh 19 September 2017
Welke SEO-kansen laten Nederlandse online drogisten liggen? SEO voor webwinkels draait om de juiste content, links en techniek. Dat er in de online drogistenbranche nog veel kansen onbenut blijven werd al snel duidelijk tijdens onze SEO-scan van 19 bekende- en minder bekende webwinkels.
Spoiler: de gemiddelde drogist scoort een onvoldoende!
U krijgt een overzicht met de 12 belangrijkste SEO-factoren en hun wegingsfactor en toelichtingen op iedere factor. Per getoetst onderdeel ontvangt u een overzicht van de 3 winnaars en de 3 grootste verliezers. In het onderzoek kunt u tenslotte duidelijke voorbeelden vinden en de eind- en tussenscores van 19 online drogisten op de SEO-factoren.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 April 2021
SEO video |
Ondanks het uitdagende jaar hebben veel retailers en merken toch een groei doorg...
Umut Terli
18 March 2021
SEO blog
Het nieuwe jaar is van start gegaan en dat betekent dat de SEO-trends en ontwikk...
Umut Terli
15 February 2021
Online marketing Online marketingstrategie video |
Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...
Kees Beckeringh
19 September 2017
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
19 September 2017
SEO blog
Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...
Kees Beckeringh
19 September 2017