Online drogisten: hét SEO-onderzoek van 2017

Whitepaper

Kees Beckeringh    19 September 2017   

Welke SEO-kansen laten Nederlandse online drogisten liggen? SEO voor webwinkels draait om de juiste content, links en techniek. Dat er in de online drogistenbranche nog veel kansen onbenut blijven werd al snel duidelijk tijdens onze SEO-scan van 19 bekende- en minder bekende webwinkels.

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Spoiler: de gemiddelde drogist scoort een onvoldoende!

Benchmark-drogisterijen-cover

2017 Wat vindt u in dit SEO-onderzoek naar online drogisten?

U krijgt een overzicht met de 12 belangrijkste SEO-factoren en hun wegingsfactor en toelichtingen op iedere factor. Per getoetst onderdeel ontvangt u een overzicht van de 3 winnaars en de 3 grootste verliezers. In het onderzoek kunt u tenslotte duidelijke voorbeelden vinden en de eind- en tussenscores van 19 online drogisten op de SEO-factoren.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

Ook interessant

Meer van Kees Beckeringh

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

    Online marketing SEO whitepaper |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Online marketing SEO whitepaper |

    Allerlei online marketingkanalen inzetten zodat de prestaties van de webshop toe...

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017   

  • Hoe bepaalt u een goede SEO-doelstelling?

    Hoe bepaalt u een goede SEO-doelstelling?

    Online marketing SEO whitepaper

    Veel e-commercemanagers en SEO-marketeers vinden het ieder jaar formuleren van e...

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017