Online drogisten: hét SEO-onderzoek van 2017

Whitepaper

Kees Beckeringh    19 September 2017   

Welke SEO-kansen laten Nederlandse online drogisten liggen? SEO voor webwinkels draait om de juiste content, links en techniek. Dat er in de online drogistenbranche nog veel kansen onbenut blijven werd al snel duidelijk tijdens onze SEO-scan van 19 bekende- en minder bekende webwinkels.

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Spoiler: de gemiddelde drogist scoort een onvoldoende!

Benchmark-drogisterijen-cover

2017 Wat vindt u in dit SEO-onderzoek naar online drogisten?

U krijgt een overzicht met de 12 belangrijkste SEO-factoren en hun wegingsfactor en toelichtingen op iedere factor. Per getoetst onderdeel ontvangt u een overzicht van de 3 winnaars en de 3 grootste verliezers. In het onderzoek kunt u tenslotte duidelijke voorbeelden vinden en de eind- en tussenscores van 19 online drogisten op de SEO-factoren.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    [Video] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    Online marketing SEO video |

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in l inkbuilding  met als reden  om extr...

    Henne Bloem   
    23 April 2020   

  • [Presentatie] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    [Presentatie] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    Online marketing SEO presentatie |

    Hoe gaat u linkwaarde verspilling tegen?

    Henne Bloem   
    23 April 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing SEO whitepaper

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020   

Meer van Kees Beckeringh

  • [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Online marketing Online marketingstrategie video |

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017   

  • [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Online marketing Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017   

  • 5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    SEO blog

    Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017