Online drogisten: hét SEO-onderzoek van 2017

Whitepaper

Kees Beckeringh    19 September 2017   

Welke SEO-kansen laten Nederlandse online drogisten liggen? SEO voor webwinkels draait om de juiste content, links en techniek. Dat er in de online drogistenbranche nog veel kansen onbenut blijven werd al snel duidelijk tijdens onze SEO-scan van 19 bekende- en minder bekende webwinkels.

Ontvang de whitepaper direct

Inhoud: Wat vindt u in deze whitepaper?

Spoiler: de gemiddelde drogist scoort een onvoldoende!

Benchmark-drogisterijen-cover

2017 Wat vindt u in dit SEO-onderzoek naar online drogisten?

U krijgt een overzicht met de 12 belangrijkste SEO-factoren en hun wegingsfactor en toelichtingen op iedere factor. Per getoetst onderdeel ontvangt u een overzicht van de 3 winnaars en de 3 grootste verliezers. In het onderzoek kunt u tenslotte duidelijke voorbeelden vinden en de eind- en tussenscores van 19 online drogisten op de SEO-factoren.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    [Presentatie] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    Online marketing SEO presentatie |

    Zo optimaliseer je de Core Web Vitals van jouw webshop

    Nick Jelsma   
    23 July 2020   

  • [Video] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    [Video] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    Online marketing SEO video |

    De essentie van zoekmachines is om de beste antwoorden aan de zoekvraag te koppe...

    Nick Jelsma   
    23 July 2020   

  • De SEO benchmark voor e-commerce: de belangrijkste resultaten

    De SEO benchmark voor e-commerce: de belangrijkste resultaten

    SEO

    Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...

    Henne Bloem   
    21 July 2020   

Meer van Kees Beckeringh

  • [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Online marketing Online marketingstrategie video |

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017   

  • [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Online marketing Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017   

  • 5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    SEO blog

    Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...

    Kees Beckeringh   
    19 September 2017