Hoe presteren speelgoedwebwinkels op SEO?

Whitepaper

Kees Beckeringh    23 July 2018   

Welke speelgoedwebwinkels streven naar de top in de zoekresultaten van zoekmachines? Voor het onderzoek selecteerden we willekeurig tien speelgoedwebwinkels die in ieder geval een ruime collectie hadden en bekend zijn binnen Nederland. We onderzochten ze op 12 belangrijke SEO-thema's, waaronder linkbuilding, paginasnelheid en indexatie.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat leest u in de SEO-benchmark voor speelgoedwebwinkels?

De eindscores van negen onderzochte webwinkels. Het resultaat: gemiddeld scoren de onderzochte speelgoedwebwinkels slechts een 5,4. U krijgt de gemiddelde resultaten te zien van de getoetste onderdelen. Opvallend is dat veel online speelgoedaanbieders kansen laten liggen bij bekende basisregels voor het schrijven van content. Daarnaast kunt u de eindscore per onderdeel bekijken in één overzicht. U krijgt uitleg over de invloed van het onderdeel op uw zoekmachineresultaten en een praktijkvoorbeeld. Tenslotte ziet u welke onderzochte webwinkels goed en slecht scoren op de onderdelen.

speelgoedbenchmark1

SEO-benchmark Speelgoedwebwinkels

Download de whitepaper voor om alle resultaten te bekijken.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

  • SEO Benchmark

    SEO Benchmark

    Online marketing SEO benchmark |

    De SEO benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...

    Henne Bloem   
    8 July 2020   

  • [Video] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    [Video] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    Online marketing SEO video |

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in l inkbuilding  met als reden  om extr...

    Henne Bloem   
    23 April 2020   

  • [Presentatie] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    [Presentatie] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    Online marketing SEO presentatie

    Hoe gaat u linkwaarde verspilling tegen?

    Henne Bloem   
    23 April 2020   

Meer van Kees Beckeringh

  • [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Video] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018   

  • [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Presentatie] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018   

  • 5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018