Hoe presteren speelgoedwebwinkels op SEO?

Whitepaper

Kees Beckeringh    23 July 2018   

Welke speelgoedwebwinkels streven naar de top in de zoekresultaten van zoekmachines? Voor het onderzoek selecteerden we willekeurig tien speelgoedwebwinkels die in ieder geval een ruime collectie hadden en bekend zijn binnen Nederland. We onderzochten ze op 12 belangrijke SEO-thema's, waaronder linkbuilding, paginasnelheid en indexatie.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat leest u in de SEO-benchmark voor speelgoedwebwinkels?

De eindscores van negen onderzochte webwinkels. Het resultaat: gemiddeld scoren de onderzochte speelgoedwebwinkels slechts een 5,4. U krijgt de gemiddelde resultaten te zien van de getoetste onderdelen. Opvallend is dat veel online speelgoedaanbieders kansen laten liggen bij bekende basisregels voor het schrijven van content. Daarnaast kunt u de eindscore per onderdeel bekijken in één overzicht. U krijgt uitleg over de invloed van het onderdeel op uw zoekmachineresultaten en een praktijkvoorbeeld. Tenslotte ziet u welke onderzochte webwinkels goed en slecht scoren op de onderdelen.

speelgoedbenchmark1

SEO-benchmark Speelgoedwebwinkels

Download de whitepaper voor om alle resultaten te bekijken.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Online marketing SEO benchmark |

    Door zoekmachine-optimalisatie (SEO) word je beter gevonden in Google. Maar als ...

    Jens Olsthoorn   
    5 September 2019   

  • Betaalde linkbuilding: zó bepaal je wat een linkje waard is

    Betaalde linkbuilding: zó bepaal je wat een linkje waard is

    Online marketing SEO benchmark |

    Ga je aan de slag met linkbuilding? Lees je dan goed in, want je betaalt snel te...

    Giel van Balen   
    5 July 2019   

  • Template voor het aanvragen van linkbuildingartikelen

    Template voor het aanvragen van linkbuildingartikelen

    Online marketing SEO benchmark

    Regelmatig publiceren bloggers linkbuildingartikelen die niet aan de verwachting...

    Marissa van der Vliet   
    5 July 2019   

Meer van Kees Beckeringh

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

    Online marketing SEO benchmark |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Online marketing SEO benchmark |

    Allerlei online marketingkanalen inzetten zodat de prestaties van de webshop toe...

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018   

  • Hoe bepaalt u een goede SEO-doelstelling?

    Hoe bepaalt u een goede SEO-doelstelling?

    Online marketing SEO benchmark

    Veel e-commercemanagers en SEO-marketeers vinden het ieder jaar formuleren van e...

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018