Hoe presteren speelgoedwebwinkels op SEO?

Whitepaper

Kees Beckeringh    23 July 2018   

Welke speelgoedwebwinkels streven naar de top in de zoekresultaten van zoekmachines? Voor het onderzoek selecteerden we willekeurig tien speelgoedwebwinkels die in ieder geval een ruime collectie hadden en bekend zijn binnen Nederland. We onderzochten ze op 12 belangrijke SEO-thema's, waaronder linkbuilding, paginasnelheid en indexatie.

Ontvang direct de whitepaper

Inhoud: Wat leest u in de SEO-benchmark voor speelgoedwebwinkels?

De eindscores van negen onderzochte webwinkels. Het resultaat: gemiddeld scoren de onderzochte speelgoedwebwinkels slechts een 5,4. U krijgt de gemiddelde resultaten te zien van de getoetste onderdelen. Opvallend is dat veel online speelgoedaanbieders kansen laten liggen bij bekende basisregels voor het schrijven van content. Daarnaast kunt u de eindscore per onderdeel bekijken in één overzicht. U krijgt uitleg over de invloed van het onderdeel op uw zoekmachineresultaten en een praktijkvoorbeeld. Tenslotte ziet u welke onderzochte webwinkels goed en slecht scoren op de onderdelen.

speelgoedbenchmark1

SEO-benchmark Speelgoedwebwinkels

Download de whitepaper voor om alle resultaten te bekijken.

Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Geschreven door:

Kees Beckeringh Team Lead SEO en Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

  • SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    Online marketing SEO benchmark |

    Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...

    Kees Beckeringh   
    28 November 2019   

  • SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    Online marketing SEO benchmark |

    Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?

    Kees Beckeringh   
    28 November 2019   

  • Ga je een SEO-tekst schrijven? Lees deze 7 tips!

    Ga je een SEO-tekst schrijven? Lees deze 7 tips!

    Online marketing SEO benchmark

    Dat het schrijven van goede SEO-teksten een van de randvoorwaarden is voor een o...

    Huitin Zhang   
    12 November 2019   

Meer van Kees Beckeringh

  • SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    Online marketing SEO benchmark |

    Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018   

  • SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    Online marketing SEO benchmark |

    Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018   

  • In 5 stappen naar een datagedreven online marketingstrategie

    In 5 stappen naar een datagedreven online marketingstrategie

    Online marketing SEO benchmark

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    23 July 2018