Louise Langendoen 17 September 2020
Wat je doel ook is met Facebook advertenties, je wilt altijd dat ze de doelgroep aanspreken. Naast de afbeelding of video (creatie) is de advertentietekst (ad copy) minstens zo belangrijk. De boodschap van jouw content is onder andere afhankelijk van de fase waarin de potentiele klant zich in de klantreis bevindt. Hoe schrijf je interessante, vernieuwende en toch goed converterende content?
Deze whitepaper vertelt je welke stappen je moet doorlopen om converterende Facebook advertentieteksten te schrijven.
Waarom goede advertentieteksten zo belangrijk zijn en hoe je per fase in de klantreis de juiste boodschap kunt overbrengen op je doelgroep.
Louise is Social Advertising Consultant bij ISM eCompany en helpt klanten zoals Steve Madden, Humanoid en Vegro met het verhogen van de omzet en de naamsbekendheid door de slimme inzet van social media advertising. De passie voor social is er bij haar altijd al geweest en inmiddels heeft ze ruim vijf jaar werkervaring op het gebied van content creatie, het bedenken van campagnestrategieën, advertising en influencer marketing.
Louise is Social Advertising Consultant bij ISM eCompany en helpt klanten zoals Steve Madden, Humanoid en Vegro met het verhogen van de omzet en de naamsbekendheid door de slimme inzet van social media advertising. De passie voor social is er bij haar altijd al geweest en inmiddels heeft ze ruim vijf jaar werkervaring op het gebied van content creatie, het bedenken van campagnestrategieën, advertising en influencer marketing.
Social media advertising video Webinar linkedIn |
Business to business is een ingewikkeld speelveld en het kan lastig zijn om goed...
Alain van den Donk
3 September 2021
Social media advertising video Webinar Pinterest |
Veel merken zijn al actief met adverteren op Facebook en Instagram, maar Pintere...
Fay Willekes
20 August 2021
Social media advertising whitepaper
Iedereen heeft wel eens gehoord van het Facebook algoritme. Maar wat doet het nu...
Louise Langendoen
12 February 2021