Geef richting aan uw strategie met behulp van het klantreis-template

Invultemplate

Sander Berlinski    6 June 2018   

Invulsheet voor uw strategie.

De klant is cruciaal Het vormen van een winnende omnichannelstrategie begint bij invulling van het omnichannel experience model. Dit model bestaat uit zes blokken, waarvan de tweede draait om de klant, waarin u uw ondernemingstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie. Voor het in kaart brengen van uw klantbehoeftes is ons klantreis-template een ideaal hulpmiddel.

Ontvang de invultemplate direct

Tip Print het template uit en hang het in uw kantoor op.

Zo blijven alle neuzen dezelfde kant op staan.

omni3_miniatuur

Tip Wilt u meer weten over hoe u de ondernemingsstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie?

Lees dan Sanders' introductieblog over het model ('Het omnichannelmodel in vogelvlucht') of de bijbehorende blog van dit template ('Klanten') op deze pagina.

Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany
Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    Strategie Podcast |

    De innovatieprogramma’s en hackathons vliegen je om de oren in digital commerce-...

    Sander Berlinski   
    10 July 2020   

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

Meer van Sander Berlinsk...

  • [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    Strategie Podcast |

    De innovatieprogramma’s en hackathons vliegen je om de oren in digital commerce-...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • [Video] Strategisch fundament: dé essentiële checklist voor uw e-commercestrategie

    [Video] Strategisch fundament: dé essentiële checklist voor uw e-commercestrategie

    Strategie video |

    Vele wegen leiden naar Rome, maar wilt u of uw organisatie überhaupt wel naar Ro...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018