Geef richting aan uw strategie met behulp van het klantreis-template

Whitepaper

Sander Berlinski    6 June 2018   

Invulsheet voor uw strategie.

De klant is cruciaal Het vormen van een winnende omnichannelstrategie begint bij invulling van het omnichannel experience model. Dit model bestaat uit zes blokken, waarvan de tweede draait om de klant, waarin u uw ondernemingstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie. Voor het in kaart brengen van uw klantbehoeftes is ons klantreis-template een ideaal hulpmiddel.

Ontvang de whitepaper direct

Tip Print het template uit en hang het in uw kantoor op.

Zo blijven alle neuzen dezelfde kant op staan.

omni3_miniatuur

Tip Wilt u meer weten over hoe u de ondernemingsstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie?

Lees dan Sanders' introductieblog over het model ('Het omnichannelmodel in vogelvlucht') of de bijbehorende blog van dit template ('Klanten') op deze pagina.

Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany
Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie whitepaper |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
    27 September 2019   

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Strategie whitepaper |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
    24 September 2019   

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Strategie whitepaper

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
    24 September 2019   

Meer van Sander Berlinsk...

  • Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Strategie whitepaper |

    Hoe formuleert u een toekomstbestendige strategie?

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Strategie whitepaper |

    Hoe formuleert u een data gedreven e-commercestrategie?

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • Digitale transformatie: zo pak je het in 6 stappen aan [case]

    Digitale transformatie: zo pak je het in 6 stappen aan [case]

    Strategie whitepaper

    Verkoop je producten via b2b-kanalen, maar wil je ook direct gaan verkopen aan c...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018