Geef richting aan uw strategie met behulp van het klantreis-template

Invultemplate

Sander Berlinski    6 June 2018   

Invulsheet voor uw strategie.

De klant is cruciaal Het vormen van een winnende omnichannelstrategie begint bij invulling van het omnichannel experience model. Dit model bestaat uit zes blokken, waarvan de tweede draait om de klant, waarin u uw ondernemingstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie. Voor het in kaart brengen van uw klantbehoeftes is ons klantreis-template een ideaal hulpmiddel.

Ontvang de invultemplate direct

Tip Print het template uit en hang het in uw kantoor op.

Zo blijven alle neuzen dezelfde kant op staan.

omni3_miniatuur

Tip Wilt u meer weten over hoe u de ondernemingsstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie?

Lees dan Sanders' introductieblog over het model ('Het omnichannelmodel in vogelvlucht') of de bijbehorende blog van dit template ('Klanten') op deze pagina.

Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany
Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie invulsheet |

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Strategie invulsheet |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Sander Lems   
    29 January 2020   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie invulsheet

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

Meer van Sander Berlinsk...

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie invulsheet |

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie invulsheet |

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Strategie invulsheet

    Hoe formuleert u een toekomstbestendige strategie?

    Sander Berlinski   
    6 June 2018