Geef richting aan uw strategie met behulp van het klantreis-template

Invultemplate

Sander Berlinski    6 June 2018   

Invulsheet voor uw strategie.

De klant is cruciaal Het vormen van een winnende omnichannelstrategie begint bij invulling van het omnichannel experience model. Dit model bestaat uit zes blokken, waarvan de tweede draait om de klant, waarin u uw ondernemingstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie. Voor het in kaart brengen van uw klantbehoeftes is ons klantreis-template een ideaal hulpmiddel.

Ontvang de invultemplate direct

Tip Print het template uit en hang het in uw kantoor op.

Zo blijven alle neuzen dezelfde kant op staan.

omni3_miniatuur

Tip Wilt u meer weten over hoe u de ondernemingsstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie?

Lees dan Sanders' introductieblog over het model ('Het omnichannelmodel in vogelvlucht') of de bijbehorende blog van dit template ('Klanten') op deze pagina.

Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany
Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie presentatie |

    Positionering tot personalisatie en van strategie tot executie

    Sander Berlinski   
    21 January 2021   

  • [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie video B2B |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
    21 January 2021   

  • De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    Strategie whitepaper checklist

    De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...

    Sander Berlinski   
    6 January 2021   

Meer van Sander Berlinsk...

  • [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie presentatie |

    Positionering tot personalisatie en van strategie tot executie

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie video B2B |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    Strategie whitepaper checklist

    De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018