Geef richting aan uw strategie met behulp van het klantreis-template

Invultemplate

Sander Berlinski    6 June 2018   

Invulsheet voor uw strategie.

Het vormen van een winnende omnichannelstrategie begint bij invulling van het omnichannel experience model. Dit model bestaat uit zes blokken, waarvan de tweede draait om de klant, waarin u uw ondernemingstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie. Voor het in kaart brengen van uw klantbehoeftes is ons klantreis-template een ideaal hulpmiddel.

Ontvang de invultemplate direct

Tip Print het template uit en hang het in uw kantoor op.

Zo blijven alle neuzen dezelfde kant op staan.

omni3_miniatuur

Tip Wilt u meer weten over hoe u de ondernemingsstrategie vertaalt naar een omnichannel-strategie?

Lees dan Sanders' introductieblog over het model ('Het omnichannelmodel in vogelvlucht') of de bijbehorende blog van dit template ('Klanten') op deze pagina.

Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany
Geschreven door:

Sander Berlinski Digitaal Strateeg

Digital strategist & Omnichannel-specialist Sander is Digitaal Strateeg bij ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken van de ideale omnichannel strategie. Als voormalig docent kanaalmanagement, strategisch marketingmanagement en digitale strategieën in verschillende masterprogramma’s aan Tilburg University, is hij in staat om relevante bevindingen uit de wetenschap en het bedrijfsleven aan elkaar te koppelen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    Strategie video |

    Met een alsmaar toenemend aantal marketing- verkoop- en distributiekanalen en to...

    Sander Berlinski   
    25 May 2021   

  • [Video] Q&A over een toekomstbestendige e-commercestrategie voor jouw B2C- of B2B-webshop

    [Video] Q&A over een toekomstbestendige e-commercestrategie voor jouw B2C- of B2B-webshop

    Strategie video B2B merkstrategie |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
    11 May 2021   

  • 3 tips om jouw webshop voor te bereiden op Moederdag & Vaderdag

    3 tips om jouw webshop voor te bereiden op Moederdag & Vaderdag

    Strategie Online marketingstrategie blog

    Moederdag en Vaderdag komen er weer aan! Tijd om onze ouders in het zonnetje te ...

    ISM eCompany   
    29 April 2021   

Meer van Sander Berlinsk...

  • [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    Strategie video |

    Met een alsmaar toenemend aantal marketing- verkoop- en distributiekanalen en to...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • [Video] Q&A over een toekomstbestendige e-commercestrategie voor jouw B2C- of B2B-webshop

    [Video] Q&A over een toekomstbestendige e-commercestrategie voor jouw B2C- of B2B-webshop

    Strategie video B2B merkstrategie |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018   

  • 9 tips om jouw webshop Valentijnproof te maken

    9 tips om jouw webshop Valentijnproof te maken

    Strategie whitepaper

    De internationale dag van de liefde staat 14 februari weer voor de deur. Hoe zor...

    Sander Berlinski   
    6 June 2018