B2B e-Commerce voor Björn Borg

19 juli 2013 | 3313 Views

In korte tijd heeft ISM eCompany een nieuwe B2B webshop voor Björn Borg ontwikkeld op het Sana Commerce platform. Winkeliers gebruiken de B2B webshop voor het inkopen van kleding door de Björn Borg winkeliers.

Björn Borg wilde binnen korte tijd een B2B shop live om haar online retail klanten te bedienen. Sana Commerce is gekozen als het aangewezen e-Commerce platform omdat Björn Borg op de ERP omgeving NAV is gebaseerd, waarbij ook de Pebble Stone Fashion plug-in is geïmplementeerd. Bijzonder in het platform is de voorraad scheiding. Winkeliers kunnen via de B2B webshop zowel inkopen voor het aanstaande seizoen (pre-order), als voor het huidige seizoen (re-order).

Over Björn Borg
Bjorn Borg is oud-toptennisser en won in zijn carrière 11 grandslamtitels. Na afloop van zijn tenniscarrière begon Björn Borg aan een eigen kledinglijn. Vandaag de dag associëren Björn Borg klanten de naam en het merk Björn Borg meer met de artikelen dan Björn Borg als persoon. Björn Borg's core business is mode-ondergoed maar verkoopt ook kleding, schoenen, tassen, parfums en brillen. Björn Borg producten worden gedistribueerd in meer dan 30 landen. Daarnaast zijn er bijna 60 Björn Borg-winkels die worden bediend door Björn Borg of haar externe distributeurs. Bjorn Borg verkoopt haar producten ook via haar eigen webshop.

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?