Datatraffic- en Adwordsoptimalisatie voor Bakker Bart

09 april 2014 | 2481 Views

Bakker Bart heeft de hulp van ISM eCompany ingeschakeld om het gebruik van hun datatraffic en hun Google Adwords campagnes te optimaliseren. De franchiseketen van bakkerijen krijgt training van de experts van ISM eCompany en de huidige campagnes worden flink aangepakt.

De samenwerking betreft voornamelijk het gebruik van Google Analytics en Google Adwords. Deze tools voor dataverkeer en campagnes, worden door ISM eCompany onder handen genomen om vervolgens Bakker Bart te begeleiden hier structureel efficiënter gebruik van te maken. Doel is meer informatie te vergaren over het bezoek op de website en het stimuleren van traffic naar de website.

Bakker Bart
Bakker Bart is een franchiseketen van bakkerszaken die in 1977 zijn eerste vestiging opende in Nijmegen. Intussen heeft de keten 189 bakkerijen op toplocaties in heel Nederland. Alle winkels gebruiken vers deeg en bakken dagelijks verse broodproducten

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?