Copernica Online Marketing Award 2014

26 november 2013 | 2060 Views

Als onderdeel van de Thuiswinkel Awards 2014 kunnen webwinkels die zich onderscheiden op het gebied van online marketing zich opgeven voor de ‘Copernica Online Marketing Award 2014’.

De deelnemers van de Copernica Online Marketing Award worden beoordeeld door onafhankelijke mysteryshoppers op de volgende zes dimensies:

1. Visibility
2. Accessibility
3. Look & feel 
4. User experience
5. Performance
6. Functional elements

 

Procedure 
Naast beoordeling op deze zes dimensies, wordt gekeken naar de korte motivatie van de webwinkelier over de stappen die het jaar gezet zijn voor de webwinkel. Op basis van de ShopExperience Audit wordt een longlist opgesteld van tien winkels. Op basis van score en motivatie wordt dit aantal door de jury terug gebracht tot drie genomineerden. De genomineerden voor de vakprijzen worden 10 maart 2014 bekendgemaakt via de website van Thuiswinkel Awards. De winnaars van de vakprijzen, waaronder de Copernica Online Marketing Award, worden 27 maart bekendgemaakt tijdens de gala-avond op 27 maart 2014 in Grand Hotel Huis ter Duin te Noordwijk aan Zee. 
 

Aanmelden
U kunt tot en met 24 januari 2014 inschrijven voor de ‘Copernica Online Marketing Award 2014’. Voor meer informatie over deelname en kosten voor  de Copernica Online Marketing Award vindt u op de website van Thuiswinkel Awards.

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?