13 November 2018
ISM eCompany heeft van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing, het Privacy Waarborg Keurmerk ontvangen. Door het Privacy Waarborg Keurmerk weet u dat we de privacywetgeving respecteren en dat wij zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens voor marketingdoeleinden. We ontvingen voor de security-check het beveiligingslabel goud, het hoogst haalbare niveau.
“We werken veel met privacygevoelige gegevens van onze klanten. Door de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en omdat we onze klanten zekerheid willen bieden over onze omgang met gevoelige gegevens, hebben we ons beleid laten toetsen door DDMA. We zijn daarom ook trots dat we dit keurmerk mogen voeren!” aldus Robert Pennings, onze Data Protection Officer.
De Privacy Waarborg houdt in dat we de informatiebeveiliging goed hebben geborgd in de organisatie en dat we een beleid hebben voor operationele processen, toegangsbeheer en good governance omtrent persoonsgegevens. DDMA doet elk jaar opnieuw een audit. Op basis van een vastgesteld scoringsmodel beoordeelt DDMA dan ook in welke fase van professionalisering de organisatie zich bevindt omtrent informatiebeveiliging. Het beveiligingslabel is er op drie niveaus: goud, zilver en brons.
Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die in mei 2018 van kracht ging, is de DDMA Privacy Waarborg volledig geactualiseerd.
Tip: wilt u meer weten de gevolgen van AVG voor uw webshop? Bekijk dan de webinar over hoe u een miljoenenboete voorkomt.
Wat staat ons in 2022 te wachten in e-commerce en digital marketing? Dit trendra...
13 November 2018
Op donderdag 9 december 2021 maakte de Dutch Search Awards tijdens de awardshow ...
13 November 2018
7 oktober 2021, Amsterdam – De DDMA Commissie CRO maakt vandaag de genomineerden...
13 November 2018