Duifhuizen versterkt met ISM haar cross channel strategie

09 juli 2013 | 1480 Views

Duifhuizen, eigenaar van de formules Duifhuizen, Unique Bags & Travel en Bagside, plaatst zuilen op de winkelvloer van de 30 vestigingen om 'nee verkopen' te voorkomen.

Duifhuizen verkoopt sinds afgelopen november 'serieus online', laat directeur Theo Duifhuizen weten. 'Toen hebben we een Magento-site geopend samen met ISM eCompany. Daarvoor stelde de online verkoop niet veel voor.' Vanaf de heropening van Duifhuizen.nl kunnen klanten producten thuis laten bezorgen of kosteloos afhalen bij een van de fysieke vestigingen.

Kiosk-versie
Met de plaatsing van bestelzuilen op de winkelvloer zet Duifhuizen de volgende stap in haar cross-channel strategie. Op de zuilen vinden winkelbezoekers een speciale shopping interface, die verschilt van de webshop. 'Het is eigenlijk een kioskversie van onze site, met een pin-apparaat eraan vast', aldus Duifhuizen.  'De zuilen en software van Clicks in Bricks stellen ons in staat de longtail op de soms beperkte winkelvloeroppervlakte te krijgen'. Ook wil Duifhuizen het assortiment in de fysieke winkels uitbreiden van ruim tienduizend producten naar vijftienduizend producten. Op de kiosken is het volledige assortiment beschikbaar van de formules Duifhuizen, Unique Bags & Travel en Bagside.

Over Duifhuizen
Bij Duifhuizen kan men terecht voor trolleys, koffers, zakentassen, hippe modeartikelen en stijlvolle tassen in verschillende leersoorten. Duifhuizen heeft voor ieder wat wils. De collectie is uitgebreid en wisselt regelmatig door onder andere het volgen van de laatste trends. Ook heeft zij vaak scherpe aanbiedingen en staat bekend om haar goede service verlening.  Bekijk Duifhuizen.nl 

Dit bericht is eerder verschenen op Twinkle en Retailnews.nl   

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?