Eerste ShoppingTomorrow bijeenkomst!

08 juli 2015 | 1465 Views

Afgelopen jaar presenteerde ShoppingTomorrow een rapport met ontwikkelingen die momenteel in retail plaatsvinden. Verschillende experts schetsen vanuit hun expertise een toekomstvisie. Dit jaar is ISM’er Jurjen Jongejan voorzitter van een expertgroep. Arthur Nederhof, CEO van VANAD Group is gastheer. Andere leden van de veelzijdige groep vindt u hier.

Revenue Optimization

De groep Revenue Optimization gaat dieper in op online conversie optimalisatie. Het aantal online kopers in Nederland vlakt af, maar steeds meer Nederlanders hebben inmiddels wel eens iets via internet besteld. Daarnaast stijgt het aantal webshops nog steeds ieder jaar. Met een gelijkblijvend aantal kopers en een stijgend aantal webshops neemt de concurrentie toe.

Retailers zijn elkaar online steeds maar aan het verdringen. Daarbij komt er steeds meer concurrentie uit het buitenland. Dat betekent dat het trekken van nieuwe bezoekers voor (online) retailers steeds moeilijker en duurder wordt.

Op 20 januari 2016 wordt tijdens het evenement ShoppingTogether in de Jaarbeurs Utrecht het eindresultaat gepresenteerd. 

 

Shoppingtomorrow _logo (1)

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?